دیدار سفیرفلسطین در تهران با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت  دیدار سفیرفلسطین در تهران با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت  دیدار سفیرفلسطین در تهران با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت  بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار سفیرفلسطین در تهران با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت  دیدار سفیرفلسطین در تهران با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت  دیدار سفیرفلسطین در تهران با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت  دیدار سفیرفلسطین در تهران با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت  دیدار سفیرفلسطین در تهران با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت 

دیدار سفیرفلسطین در تهران با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت 

آقای صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی امروز در محل بعثه مقام معظم رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دراین دیدارحجت‌الاسلام‌ والمسلمین نواب با بیان اینکه علمای ایران درقبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حمایت از مردم فلسطین عمل کرده و هماهنگ وهمراه یکدیگر بوده‌اند، اظهارداشت: امیرالمومنین حضرت علی (ع) به حسنین علیها السلام می فرمایند: «کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا» و بنا برهمین اصل جمهوری اسلامی ایران حمایت از ملت فلسطین را  وظیفه شرعی و انسانی برای خود می داند.
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت با بیان اینکه امروز برخی کشورهای اسلامی منطقه به نفع اسرائیل عمل می‌کنند، گفت: این کشورها باید نگاه کنند، نکند به جای اینکه اسلامی باشند، اسرائیلی و عبری باشند. 
وی افزود: حضرت امام امت(ره) ومقام معظم رهبری حمایت از ملت مظلوم فلسطین را در راستای عمل به آموزه‌های دینی دانسته و از پرداخت هرگونه هزینه ای در این رابطه ابایی نداشته و ندارند.
سرپرست حجاج ایرانی درادامه با اشاره به اهداف رژیم صهیونیستی در منطقه، اظهار داشت: درگذشته اسرائیل قدرتی به حساب می‌آمد و شعار از بحر تا نهر را سر می‌داد؛ لیکن امروز این رژیم به دنبال حفظ و نگهداری آن چیزی است که در گذشته غصب کرده و در منطقه به دنبال ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی است .
وی افزود: حزب‌ا... به فضل الهی توانست در جنگ 33 روزه طعم تلخ شکست را برای اولین بار بر کام رژیم صهیونیستی بنشاند و این رژیم متجاوز را از خاک لبنان بیرون کند.
وی تصریح کرد: تصمیم گیرصحنه، مردم فلسطین هستند و ان شاءالله پیروزی از آنِ این مردم خواهد بود.
برپایه این گزارش، دراین دیدار سفیر فلسطین در کشورمان با نشان دادن نقشه ای به تشریح اهداف بلندمدت رژیم صهیونیستی برای اشغال سرزمین های اسلامی از جمله اراضی سوریه، عراق، لبنان و حتی مدینه منوره پرداخت.
آقای صلاح زواوی تاکید کرد: کشورهای منطقه باید با درک اهمیت این خطر بزرگ برای جلوگیری از تحقق اهداف رژیم صهیونیستی  چاره‌اندیشی نموده و اقدامات جمهوری اسلامی ایران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.


| شناسه مطلب: 94634




سفیر فلسطین نواب



مطالب مرتبط

نظرات کاربران