نماینده بعثه در مدینه : عمره سفری برای تحول آفرینی و افتخار ما خدمت گزاری به زائران است نماینده بعثه در مدینه : عمره سفری برای تحول آفرینی و افتخار ما خدمت گزاری به زائران است نماینده بعثه در مدینه : عمره سفری برای تحول آفرینی و افتخار ما خدمت گزاری به زائران است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده بعثه در مدینه : عمره سفری برای تحول آفرینی و افتخار ما خدمت گزاری به زائران است نماینده بعثه در مدینه : عمره سفری برای تحول آفرینی و افتخار ما خدمت گزاری به زائران است نماینده بعثه در مدینه : عمره سفری برای تحول آفرینی و افتخار ما خدمت گزاری به زائران است نماینده بعثه در مدینه : عمره سفری برای تحول آفرینی و افتخار ما خدمت گزاری به زائران است نماینده بعثه در مدینه : عمره سفری برای تحول آفرینی و افتخار ما خدمت گزاری به زائران است

نماینده بعثه در مدینه : عمره سفری برای تحول آفرینی و افتخار ما خدمت گزاری به زائران است

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره پس از ورود به مدینه منوره گفت: اساس کار در بعثه مقام معظم رهبری بر وحدت و همدلی و وفاق قرار دارد .

حجت الاسلام و المسلمين " نجف نجف روحاني " نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره پس از استقرار در مدینه منوره به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج گفت :  عمره سفري براي تحول آفريني و بصريت بخشي در زائر است و ما بايد همه ي اقدامات و قابليت هاي فرهنگي خود را در اين مسير بكار بگيريم .

وي گفت : همه ي افرادي كه از سوي بعثه مقام معظم رهبري براي خدمت به زائران بيت الله الحرام اعزام مي شوند  ، در وهله اول  " خادم " هستند و بايد تمامي مساعي خويش را براي خدمت به زائران به كارگيرند .

وي افزود: اساس كار در بعثه مقام معظم رهبري بر وحدت و همدلي و وفاق قرار دارد . اقدامات و فعاليت هاي جزيره اي هرگز جواب نداده و نمي دهد.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني ادامه داد: خدمت در بعثه مقام معظم رهبري ، خدمتي به مراتب والا و پرافتخار به جهت تعلق آن به مقام عظماي ولايت است . تلاش ، اخلاص و جهادي خدمت كردن سه ويژگي اساسي كار در آن است .

نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مدينه منوره بر ضرورت تكريم زائران بيت الله الحرام و حرم شريف نبوي تاكيد كرد و آنرا امري واجب برشمرد .

وي در پایان گفت : خدمت به زائر رسول الله (ص) و مجاور بودن با حضرت هرچند براي دوره اي اندك ، افتخاري بس عظيم و رتبه اي بسيار بالا و الاست .

خادمان فرهنگی و اجرائی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت روز گذشته ساعاتی قبل از ورود نخستین زائران ایرانی به مدینه منوره با استقرار در هتل های از قبل پیش بینی شده با گل وشیرینی ورود آنان را مورد استقبال قرار دادند.


| شناسه مطلب: 9464







نظرات کاربران