هر روز مهربانی اهل‌بیت را ترویج کنیم

معاون مطبوعاتی و رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که مشهد یکی از کانون های ترویج مهربانی است، تاکید کرد: هر روز مهربانی اهل بیت (ع) را ترویج کنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، محمد خدادی معاون مطبوعاتی و رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها در هتل فرهنگ و هنر شهر مشهد گفت: رسانه ها باید مهربانی را ترویج کنندکار رسانه فقط سیاست نیست، رسانه آمده تا جامعه، اقتصاد، کشاورزی و انسان ها را به هم نزدیک کند تا بتوانند با هم زندگی کنند.


خدادی خاطر نشان کرد: ایام کرامت را فقط در این دهه نبینید. شما خبرنگاران در کنار حرم مطهر رضوی هستید و حال خوبی دارید. هر روز یک خبر در مورد مهربانی اهل بیت(ع) منتشر کنید، مهربانی را باز تعریف کنید.


معاون مطبوعاتی و رسانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: کار رسانه ای کار عشق و دل است، ارضا کننده روح و دل انسان ها است. نه بازنشستگی و نه پایان دارد، این دنیایی نیست که بشود از آن فراموش کرد.


وی ادامه داد: خبرنگاری با مظلومیت نسبتی ندارد، خبرنگاران باید از قضات عادل تر باشند. قاضی برای یک نفر حکم می کند و خبرنگار برای جامعه حکم می کند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران