دیدار کارگزاران حج و زیارت همدان با استاندار استان دیدار کارگزاران حج و زیارت همدان با استاندار استان دیدار کارگزاران حج و زیارت همدان با استاندار استان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار کارگزاران حج و زیارت همدان با استاندار استان دیدار کارگزاران حج و زیارت همدان با استاندار استان دیدار کارگزاران حج و زیارت همدان با استاندار استان دیدار کارگزاران حج و زیارت همدان با استاندار استان دیدار کارگزاران حج و زیارت همدان با استاندار استان

دیدار کارگزاران حج و زیارت همدان با استاندار استان

مدیر، کارکنان و کارگزاران حج امسال به مناسبت فرا رسیدن هفته حج با استاندار همدان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مدیر، کارکنان و کارگزاران حج امسال به مناسبت فرا رسیدن هفته حج با استاندار همدان دیدار کردند.


در این دیدار محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت استان همدان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات استاندار همدان و مجمع نمایندگان استان در برقراری مجدد پروازهای حج از همدان گزارشی از روند اجرایی اعزام و تعداد زائران حج تمتع از استان همدان ارائه کرد.


شاهرخی استاندار همدان گزارشی از اقدامات انجام شده در پرواز زایران از فرودگاه همدان ارائه کرد، گفت: مدیران اجرایی با تعامل با مجمع نمایندگان استان، میثاق محوری خود را دستیابی به توسعه، رشد و بالندگی این استان قرار داده اند؛ رویکردی که یکی از نتایج آن دایر شدن پرواز حجاج سرزمین وحی از استان همدان است.


استاندار همدان گفت: با وجود صرف هزینه سنگین برای راه اندازی و بهره برداری از فرودگاه همدان و دارا بودن مرتفع ترین برج مراقبت کشور و آمادگی لازم برای نشست و برخاست انواع هواپیماهای پهن پیکر، شنیدن خبرلغو پروازهای حجاج از فرودگاه همدان موجب نارحتی بسیار شد و با پیگیریهای فراوان مجددا برقراری پروازهای حجاج به فرودگاه همدان محول شد.


سید سعید شاهرخی، کار کارگزاران حج  را بسیار حساس و پر زحمت دانست و انتخاب و برگزیده شدن مدیران و عوامل اجرایی کاروان های استان و خدمت آنها به زائران بیت الله الحرام را تبریک گفت و برای تمام زائران حج آرزوی توفیق و سلامتی کرد.


سید احمد حسنی حلم از مدیران حج امسال نیز به نمایندگی از مدیران و زائران حج از زحمات استاندار همدان بابت تلاش های وی از برگرداندن  پروازهای استان همدان تشکر و قدردانی کرد.


 


| شناسه مطلب: 94657




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران