هشدار وزارت حج عربستان درباره اسکان عمره گزاران در هتلهای فاقد مجوز هشدار وزارت حج عربستان درباره اسکان عمره گزاران در هتلهای فاقد مجوز هشدار وزارت حج عربستان درباره اسکان عمره گزاران در هتلهای فاقد مجوز بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار وزارت حج عربستان درباره اسکان عمره گزاران در هتلهای فاقد مجوز هشدار وزارت حج عربستان درباره اسکان عمره گزاران در هتلهای فاقد مجوز هشدار وزارت حج عربستان درباره اسکان عمره گزاران در هتلهای فاقد مجوز هشدار وزارت حج عربستان درباره اسکان عمره گزاران در هتلهای فاقد مجوز هشدار وزارت حج عربستان درباره اسکان عمره گزاران در هتلهای فاقد مجوز

هشدار وزارت حج عربستان درباره اسکان عمره گزاران در هتلهای فاقد مجوز

وزارت حج عربستان به شرکت ها و نهادهای فعال در زمینه عمره درباره اسکان عمره گزاران و زائران در هتلهایی که در طبقه بندی ارائه شده از سوی شورای گردشگری و باستانی هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، منابع روزنامه عکاظ فاش کردند وزارت حج عربستان به تمام شرکتها و موسسات فعال در زمینه عمره اطلاع داده است همکاری با هتلهای فاقد مجوز آنها را در معرض بازخواست و جریمه قرار می دهد.

مکه مکرمه در گذشته شاهد حوادثی تلخی بود که مهمترین آنها پرت شدن یک دختر جوان الجزایری از هتلی در سال گذشته بود که تحقیقات نشان داد این هتل در طبقه بندی رسمی قرار نداشته و فاقد مجوز فعالیت بوده است که بعد ثابت شد یکی از کارگران فاقد مجوز فعالیت و اقامت در کشته شدن این دختر جوان دست داشته است.

در این صدد، 51 شرکت فعال در زمینه عمره خدمات رسانی به عمره گزاران را در سازماندهی جدید آغاز کرده اند؛ پیش بینی می شود تعداد این شرکتها تا پایان ماه ربیع الثانی به 60 شرکت افزایش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رئیس کمیته ملی حج عربستان به روزنامه عکاظ گفت : وزارت حج به شرکتها درباره اسکان عمره گزاران در هتلهایی که در طبقه بندی شورای گردشگری و باستانی قرار ندارد، هشدار داده است و شرکتهایی که به این هشدار پایبند نباشند، جریمه خواهند شد.

وی هدف از این هشدار به شرکتهای فعال در زمینه عمره را تضمین راحتی و خدمت برتر به عمره گزاران دانست.

به گفته سعد القرشی، این وزارت 500 هتل از هتلهایی را که در طبقه بندی شورای گردشگری و باستانی هستند در چارچوب برنامه موسم عمره قرار داده است که این مساله شناسایی هلتهای طبقه بندی شده را برای شرکتها آسان می کند.

به گفته وی، این سازماندهی به نفع شرکتهایی است که برای ارتقای سطح خدمات به زائران و عمره گذاران تلاش می کنند و این هتلها برای ارائه خدمات برتر مناسب و شایسته هستند و شرکتها می توانند در صورت کوتاهی مدیران هتل، از آنها شکایت کنند..


| شناسه مطلب: 9467







نظرات کاربران