جلسه هم‌فکری نهادهای فرهنگی ایران در عراق برگزار شد جلسه هم‌فکری نهادهای فرهنگی ایران در عراق برگزار شد جلسه هم‌فکری نهادهای فرهنگی ایران در عراق برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه هم‌فکری نهادهای فرهنگی ایران در عراق برگزار شد جلسه هم‌فکری نهادهای فرهنگی ایران در عراق برگزار شد جلسه هم‌فکری نهادهای فرهنگی ایران در عراق برگزار شد جلسه هم‌فکری نهادهای فرهنگی ایران در عراق برگزار شد جلسه هم‌فکری نهادهای فرهنگی ایران در عراق برگزار شد

جلسه هم‌فکری نهادهای فرهنگی ایران در عراق برگزار شد

جلسه همفکری نهادها و مجموعه‌های فعال جمهوری اسلامی ایران در عراق با حضور سفیر جمهوری اسلامی و سایر نهادهای ایرانی مستقر در عراق در کربلای معلا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، جلسه همفکری نهادها و مجموعه‌های فعال جمهوری اسلامی ایران در عراق با حضور سفیر جمهوری اسلامی و سایر نهادهای ایرانی مستقر در عراق در کربلای معلا برگزار شد.


 در این جلسه رایزن فرهنگی و مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، کربلا، نجف اشرف و مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت، جامعه المصطفی و سایر نهادهای ایرانی حضور داشتند که هریک از این افراد ضمن ارائه گزارشی، پیشنهاد‌ها و نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف فرهنگی ارائه کردند.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجفی روحانی در این جلسه بر لزوم وحدت بین دو کشور ایران و عراق تأکید و رسالت بعثه رهبری را زائر محوری عنوان کرد و از همکاری و همراهی تولیت‌های عتبات عالیات تشکر کرد.


در ادامه نماینده حج و زیارت نیز به مسائل موجود هزینه ارزی زائر و اسکان آنان در سامرا  اشاره کرد.


ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز در این جلسه لزوم شناخت امور فرهنگی و ابعاد مختلف آن و ارزیابی و استحکام اتحاد بین دو کشور ایران و عراق را بسیار مهم برشمرد و راهکاری‌های مهمی در عرصه فرهنگی ارائه کرد.


رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه به بیان برخی مسائل فرهنگی و اهمیت آن و بعضی از چالش‌های موجود پرداخت و وضیعت موجود را تشریح کرد.




نظرات کاربران