حج فرصت مناسب برای نشان دادن اتحاد میان مسلمانان است حج فرصت مناسب برای نشان دادن اتحاد میان مسلمانان است حج فرصت مناسب برای نشان دادن اتحاد میان مسلمانان است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حج فرصت مناسب برای نشان دادن اتحاد میان مسلمانان است حج فرصت مناسب برای نشان دادن اتحاد میان مسلمانان است حج فرصت مناسب برای نشان دادن اتحاد میان مسلمانان است حج فرصت مناسب برای نشان دادن اتحاد میان مسلمانان است حج فرصت مناسب برای نشان دادن اتحاد میان مسلمانان است

حج فرصت مناسب برای نشان دادن اتحاد میان مسلمانان است

حجت الاسلام بحرانی با بیان اینکه در حج جنبه فردی و اجتماعی به صورت زیبا به نمایش گذاشته می شود، گفت: اجتماع عظیم مسلمانان در سرزمین وحی نشان از یک‌رنگی، همدلی و وحدت مسلمانان در برابر مشرکان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام عبدالرضا بحرانی از اساتید حوزه علمیه در جلسه مدیران و کارگزاران حج استان قزوین با تبریک دهه کرامت به موضوع حج پرداخت و گفت: حج میثاق بندگی است و از بزرگ ترین فریضه های الهی به شمار می‌آید.


وی با بیان اینکه در حج جنبه فردی و اجتماعی به صورت زیبا به نمایش گذاشته می شود، افزود: اجتماع عظیم مسلمانان در سرزمین وحی نشان از یک‌رنگی، همدلی و وحدت مسلمانان در برابر مشرکان است.


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مناسک حج و اعمال خاص این فریضه معنوی زمینه حضور مسلمان در کنار کعبه را به عنوان نماد وحدت و مسجد پیغمبر اکرم(ص) فراهم می کند، یادآور شد: باید از این فریضه معنوی به خوبی بهره گرفت تا معارف اسلامی به صورت درست و دقیق به سراسر جهان گسترش پیدا کند.


وی تصریح کرد: مسلمانان از اقصی نقاط مختلف کشورهای اسلامی در ایام مشخص در کنگره عظیم حج جمع می شوند و با اتحاد و همفکری راه حل مشکلات مسلمان جهان را بررسی می کنند تا به دنبال رفع مشکلات جهان اسلام باشند.


زمان حج فرصت مناسبی برای نشان دادن و برجسته‌کردن اتحاد میان مسلمانان است، چرا که با همگرایی و هم نوایی مسلمانان و روشنگری توطئه های دشمنان خنثی شده و این مسئله وحدت بیش از پیش می شود.


| شناسه مطلب: 94709




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران