شرکت نماینده ولی فقیه در نمازجماعت مسجدالنبی مدینه منوره شرکت نماینده ولی فقیه در نمازجماعت مسجدالنبی مدینه منوره شرکت نماینده ولی فقیه در نمازجماعت مسجدالنبی مدینه منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شرکت نماینده ولی فقیه در نمازجماعت مسجدالنبی مدینه منوره شرکت نماینده ولی فقیه در نمازجماعت مسجدالنبی مدینه منوره شرکت نماینده ولی فقیه در نمازجماعت مسجدالنبی مدینه منوره شرکت نماینده ولی فقیه در نمازجماعت مسجدالنبی مدینه منوره شرکت نماینده ولی فقیه در نمازجماعت مسجدالنبی مدینه منوره

شرکت نماینده ولی فقیه در نمازجماعت مسجدالنبی مدینه منوره

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ظهر شنبه در نخستین روز حضور خود در مدینه منوره همچون دیگر مسئولان نظام جمهوری اسلامی، در صفوف به هم پیوسته زائران کشورهای مختلف در مسجدالنبی حضور یافت و نماز جماعت ظهر را با آنان اقامه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب را هنگام حضور در مسجدالنبی، آقای «علی رضا رشیدیان» رییس سازمان حج و زیارت و جمعی از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و کارگزاران حج همراهی می کردند.
امیر الحاج ایرانی پس از ورود به صحن جنوبی مسجد نبوی دست بر سینه گذاشت و از پشت درهای بسته قبرستان بقیع به ائمه و اهل بیت (ع) بی بارگاه مدفون در این مکان، عرض ارادت و سلام کرد.
نماینده ولی فقیه پس از آن از باب بلال در مجاورت باب السلام وارد صحن مسجدالنبی شد و به صفوف انبوه و فشرده زائرانی پیوست که با زبانهای مختلف، لباسهای متفاوت و نژادهای گوناگون از دهها کشور برای اقامه نمازجماعت حاضر شده بودند.
این صحنه، جلوه هایی زیبا از وحدت و اخوت اسلامی را در مسجدالنبی به نمایش گذاشته بود.
پس از اقامه نماز جماعت، تعدادی از نمازگزاران و زائران از ایران و کشورهای مختلف، خود را به نماینده ولی فقیه و رییس سازمان حج رساندند و در فضایی صمیمی و دوستانه با وی گفت وگو کردند.
شماری دیگر نیز با لبخند و رویی گشاده، خرسندی خویش را از دیدن مسئولان ایرانی به نمایش می گذاشتند.
نماینده ولی فقیه و رییس سازمان حج و زیارت پس از آن به طور سرزده از چند هتل محل اقامت زائران ایرانی در مدینه منوره دیدن کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران