هم اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف برگزار شد هم اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف برگزار شد هم اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هم اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف برگزار شد هم اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف برگزار شد هم اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف برگزار شد هم اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف برگزار شد هم اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف برگزار شد

هم اندیشی کارکنان دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف برگزار شد

جلسه همفکری کارکنان بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با حضور حجت‌الاسلام حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد.

 


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، جلسه همفکری کارکنان بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با حضور حجت‌الاسلام حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه هر یک از کارکنان با فراخور مسئولیت‌های خود گزارشی از برنامه‌هایشان ارائه کردند و پس از بررسی برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در هفته گذشته، حجت‌الاسلام کاردان برخی از نکات مهم را به‌منظور اجرایی دقیق و درست برنامه‌ها یادآوری کرد.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف به حدیثی از امام رضا (ع) اشاره کرد و برخورداری از صفات ائمه علیهم‌السلام را برای خادمان زائران عتبات عالیات بسیار مهم برشمرد و خواستار خدمتگزاری بی‌منت به زائران شد.
وی افزود: عقل می‌تواند انسان را از نظر مقام ارتقاء بدهد و در نظر دیگران بزرگ کند، بنابراین نادانی و جهل، بالاترین دشمن انسان است که سبب می‌شود ما را در نگاه دیگران ضعیف نشان دهد و مایه سرافکندگی و خاری انسان شود.
حجت‌الاسلام کاردان در ادامه این نشست با اشاره به سنت پیامبر (ص) و ائمه (ع) نسبت به یکرنگی و صداقت در رفتار و گفتار همکاران خود را به این دو صفت بسیار مهم توصیه کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران