رئیس سازمان حج و زیارت:

وکیل زائران در مطالبه و استیفای حقوق آنانیم رئیس سازمان حج و زیارت:

وکیل زائران در مطالبه و استیفای حقوق آنانیم رئیس سازمان حج و زیارت:

وکیل زائران در مطالبه و استیفای حقوق آنانیم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رئیس سازمان حج و زیارت:

وکیل زائران در مطالبه و استیفای حقوق آنانیم رئیس سازمان حج و زیارت:

وکیل زائران در مطالبه و استیفای حقوق آنانیم رئیس سازمان حج و زیارت:

وکیل زائران در مطالبه و استیفای حقوق آنانیم رئیس سازمان حج و زیارت:

وکیل زائران در مطالبه و استیفای حقوق آنانیم رئیس سازمان حج و زیارت:

وکیل زائران در مطالبه و استیفای حقوق آنانیم
رئیس سازمان حج و زیارت:

وکیل زائران در مطالبه و استیفای حقوق آنانیم

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ما در حکم وکیل زائران در مطالبه و استیفای حقوق شان هستیم و باید حقوق آنان و شرح وظایف خود را بدرستی شناخته و همه تلاش خود در تحقق مطالبات زائران و وظایف خود، انجام دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آقای علی رضا رشیدیان در جلسه ستاد منطقه دو مدینه با حضور تعدادی از مجموعه مدیران، انبارداران و خانه داران هتل های محل اسکان زائران، با قدردانی از کیفیت خدمات خادمان مخلص ضیوف الرحمن افزود: تأکید ما بر تسهیل امور زائران است و باید توجه داشته باشیم که مدت حضور آنان در مدینه بسیار کوتاه است و باید به انتظارات و توقعات زائران به طور جدی توجه شود.
وی اظهار کرد: یکی از مباحث مهم در انجام صحیح و دقیق وظایف و امور زائران، آن است که در این عملیات هر کسی شرح وظایف خود را به طور دقیق بداند؛ همچنان که بسیاری از شما سالها تجربه دارید و با این وظایف بخوبی آشنا هستید. از این رو باید در حوزه های مختلف از خانه داری تا توزیع غذا و تأمین تدارکات و نقشی مهمی که انباردارها در توزیع بیت المال و هزینه کرد آن در جای صحیح دارند، به شایستگی عمل کنیم.
رئیس سازمان حج و زیارت در همین پیوند، هم افزایی، هماهنگی، همکاری و هم پوشانی مدیران بخش های مختلف فعال در این حوزه را برای رسیدن به نتیجه مناسب و مطلوب، ضرورتی اساسی خواند.


وی ادامه داد: زمانی برای هماهنگ شدن نداریم و از 17 تیرماه که زائران وارد شدند، باید عین خدمات را به بهترین شکل ارائه دهیم و در این میان اگر جایی نقصی باشد، شاید خیلی فرصت جبران و ترمیم آنها را برای زائرانی که خدمات کمتر دریافت کرده اند، نداشته باشیم؛ از این رو بسیار مهم است که حقوق زائر را در زمان خودش ادا کنیم.
آقای رشیدیان تصریح کرد: در تمامی مباحثی که در قراردادها و تفاهمنامه ها با طرف های عربستانی به جمع بندی و امضا رسانده ایم، وکیل زائران و مسئول پیگیری و عملیاتی کردن آنها برای زائران هستیم تا عیناً در زمان و مکان خود، تأمین شود و در واقع، به نوعی حق الناس بر گردن ماست.
وی اظهار کرد: اگر جایی از کار اعم از حوزه های تغذیه، اسکان و غیره ضعف و نقدی وارد است، باید سریع نسبت به حل آن اقدام شود؛ ضمن آنکه حمل و نقل حجاج ایرانی نیز با قراردادهای منعقده از وضع خوبی برخوردار است و اتوبوس های مناسب و خوبی تأمین شده؛ اما نظارت بر حسن خدمات و تمیزی آنان و اخذ خدمات مناسب از این ناوگان وظیفه ماست زیرا ما وکیل زائر هستیم و او صاحب هتل، شرکت های حمل و نقلی و غیره را نمی شناسد و طرف او، ما هستیم.
وی تصریح کرد: تلاش همه ما بر آن است که در ارائه این خدمات، شرایطی را ایجاد کنیم که زائران ما در آرامش ذهنی و جسمی اعم از وضع مناسب مسکن، تغذیه و حمل و نقل مناسب، زیارت معنوی خود را با فراغ بال پیگیری کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران