بین الحرمین در حال و هوای میلاد امام هشتم/تصاویر بین الحرمین در حال و هوای میلاد امام هشتم/تصاویر بین الحرمین در حال و هوای میلاد امام هشتم/تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بین الحرمین در حال و هوای میلاد امام هشتم/تصاویر بین الحرمین در حال و هوای میلاد امام هشتم/تصاویر بین الحرمین در حال و هوای میلاد امام هشتم/تصاویر بین الحرمین در حال و هوای میلاد امام هشتم/تصاویر بین الحرمین در حال و هوای میلاد امام هشتم/تصاویر

بین الحرمین در حال و هوای میلاد امام هشتم/تصاویر

زائران و مجاوران حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع)، همچنان در حال و هوای میلاد با سعادت امام علی بن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت، به شادی و سرور می پردازند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، این روزها که با ایام میلاد فرخنده امام رضا(ع) و دهه کرامت همزمان شده بود، حال و هوای کربلا و بین الحرمین دیدنی است.


اگرچه سالروز میلاد با سعادت امام هشتم و دهه کرامت را پشت سر گذشتهایم، اما زائران و مجاوران حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع)، همچنان این ایام را گرامی میدارند.


همچنان به مناسبت دهه کرامت، مجالس مختلفی از سوی عتبه مقدسه حسینی و عباسی برای زائران در کربلای معلا اجرا می شود و پذیرایی با گل و شیرینی نیز نقل این برنامه‌ها است.


تزئین بین الحرمین با گلدان های متنوع و چراغانی و نورپردازی گنبد، بارگاه و اطراف حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع)، نشان می دهد که برنامه های جشن‌های دهه کرامت همچنان ادامه دارد.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران