بیمه‌ایران برای حضور پررنگ‌تر در ایام اربعین اعلام آمادگی کرد بیمه‌ایران برای حضور پررنگ‌تر در ایام اربعین اعلام آمادگی کرد بیمه‌ایران برای حضور پررنگ‌تر در ایام اربعین اعلام آمادگی کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیمه‌ایران برای حضور پررنگ‌تر در ایام اربعین اعلام آمادگی کرد بیمه‌ایران برای حضور پررنگ‌تر در ایام اربعین اعلام آمادگی کرد بیمه‌ایران برای حضور پررنگ‌تر در ایام اربعین اعلام آمادگی کرد بیمه‌ایران برای حضور پررنگ‌تر در ایام اربعین اعلام آمادگی کرد بیمه‌ایران برای حضور پررنگ‌تر در ایام اربعین اعلام آمادگی کرد

بیمه‌ایران برای حضور پررنگ‌تر در ایام اربعین اعلام آمادگی کرد

مدیرعامل بیمه‌ایران، آمادگی خود را برای حضور فعال در کنگره بزرگ اربعین اعلام کرد و گفت: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که استان ایلام در خصوص افزایش زائران اربعین دارد، بر خود لازم میدانیم که در خصوص افزایش اکیپ‌های سیار از زمان ورود زائران اربعین تا آخرین ایام در استان حضورداشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام در دیدار محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه‌ایران با تأکید بر نقش بیمه در اربعین امسال گفت: در بحث اربعین امسال با افزایش چند برابری زائران به دلیل برداشتن روادید عراق روبه‌رو خواهیم بود و تنها هزینه‌ای که زائران پرداخت خواهند کرد حق بیمه است که در این مورد نقش بیمه‌ها پررنگ‌تر خواهد شد.
وی بابیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از چهار میلیون نفر در ایام اربعین از مرز مهران تردد داشته باشند، عنوان کرد: در این زمینه باید در همه دستگاه‌ها از جمله بیمه‌ها آمادگی لازم ایجاد شود؛ بنابراین تفویض اختیار بیمه مرکزی ایران به استان ایلام در ایام اربعین باعث تسهیل روند مسائل بیمه‌ای در استان خواهد شد.
استاندار ایلام، خواستار ایجاد شعبه بیمه‌ایران در جنوب استان ایلام شد و تصریح کرد: به لحاظ فاصله زیاد شهرستان‌های جنوبی استان ایجاد شعبه بیمه‌ایران در جنوب استان ضروری به نظر می‌رسد.
سلیمانی از خدمات و تلاش‌های مجموعه بیمه‌ایران در استان ایلام قدردانی کرد و گفت: بیمه‌ایران در بین مردم استان رضایتمندی خوبی ایجاد کرده است.
وی ضمن اعلام آمادگی در صورت ارائه طرح‌های نوین بیمه‌ایران در این استان خواستار امضای تفاهم‌نامه‌هایی در همین زمینه شد و تصریح کرد: استان ایلام آمادگی دارد در همه زمینه‌ها که بیمه‌ایران می‌تواند از مردم استان حمایت کند ازجمله طرح‌های نوین بیمه‌ای، بیمه‌ی عمر، بیمه منازل، بیمه فوت کارمندان دولت و ... همکاری‌های لازم انجام دهد.
پورکیانی، مدیرعامل بیمه‌ایران نیز در این جلسه آمادگی خود را برای حضور فعال در کنگره بزرگ اربعین اعلام و اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که این استان در خصوص افزایش زائران اربعین دارد، بر خود لازم میدانیم که در خصوص افزایش اکیپ‌های سیار از زمان ورود زائران اربعین تا آخرین ایام در استان حضورداشته باشیم.
پورکیانی بر ضرورت گسترش فرهنگ بیمه و تشویق مردم استان به انجام طرح‌های نوین بیمه‌ای تأکید کرد و افزود: این طرح‌های نوین بیمه‌ای می‌تواند آینده جوانان استان را تضمین نمایند و به‌عنوان مثال در بحث بیمه عمر با کمترین پس‌انداز می‌تواند منابع خوبی برای کسب‌وکار جوانان ایجاد کند.
وی تأکید کرد: مردم استان ایلام با مشکلات بسیاری هم در دوران جنگ تحمیلی و دیگر ایام روبه‌رو بوده‌اند و ما باید تلاش کنیم که با روش‌های کم‌هزینه از این عزیزان حمایت کنیم و یک‌راه این است که دولت با گسترش فرهنگ بیمه‌ای مشکلات ناشی از حوادث طبیعی را به سمت بیمه‌ها سوق دهد.
مدیرعامل بیمه‌ایران پایان تأکید کرد که در اسرع وقت نسبت به پرداخت خسارات بیمه‌گذاران اقدام خواهند کرد.
 


| شناسه مطلب: 94807




اربعین بیمه ایران



مطالب مرتبط

نظرات کاربران