کاروانی که قبل از عزیمت به حج فصل مهمانی را آغاز کرد کاروانی که قبل از عزیمت به حج فصل مهمانی را آغاز کرد کاروانی که قبل از عزیمت به حج فصل مهمانی را آغاز کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کاروانی که قبل از عزیمت به حج فصل مهمانی را آغاز کرد کاروانی که قبل از عزیمت به حج فصل مهمانی را آغاز کرد کاروانی که قبل از عزیمت به حج فصل مهمانی را آغاز کرد کاروانی که قبل از عزیمت به حج فصل مهمانی را آغاز کرد کاروانی که قبل از عزیمت به حج فصل مهمانی را آغاز کرد

کاروانی که قبل از عزیمت به حج فصل مهمانی را آغاز کرد

 طرح قرآنی فصل مهمانی در کاروان شماره ۱۷۰۰۵ استان تهران کلید خورد و زائران پیش از عزیمت به سرزمین وحی این برنامه فرهنگی را از ایران آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری پایگاه اطلاع‌رسانی حج، طرح قرآنی فصل مهمانی در کاروان شماره ۱۷۰۰۵ استان تهران کلید خورد و زائران پیش از عزیمت به سرزمین وحی این برنامه فرهنگی را از ایران آغاز کردند.


هم‌اینک زائران این کاروان حفظ سوره‌های قرآنی جمعه، واقعه، یس را در این کاروان کلید زده‌اند که تاکنون در مجموع ۳۲ نفر سوره جمعه و ۱۴ نفر سوره واقعه و ۷ نفر سوره یس را حفظ کرده‌اند و این برنامه همچنان در بین سایر زائران کاروان ادامه دارد.


این طرح با هدف آشنایی زائران با کتاب الهی رقم خورد و قرار است که زائران با قرائت و حفظ قرآن کریم این سوغاتی را همیشه به همراه خود داشته باشند.


گفتنی است، برنامه جزء خوانی و تلاوت قران در کاروان‌های زائران کشورمان و محافل انس و معرفت با استقبال خوب زائران مواجه شده و هم‌اکنون بسیاری از زائران قبل از عزیمت به سرزمین وحی و حضور در مسجدالنبی و مسجدالحرام نسبت به ختم قران کریم اقدام کرده‌اند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران