توصیه‌های آیت‌الله حائری به روحانیان و مداحان عتبات توصیه‌های آیت‌الله حائری به روحانیان و مداحان عتبات توصیه‌های آیت‌الله حائری به روحانیان و مداحان عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توصیه‌های آیت‌الله حائری به روحانیان و مداحان عتبات توصیه‌های آیت‌الله حائری به روحانیان و مداحان عتبات توصیه‌های آیت‌الله حائری به روحانیان و مداحان عتبات توصیه‌های آیت‌الله حائری به روحانیان و مداحان عتبات توصیه‌های آیت‌الله حائری به روحانیان و مداحان عتبات

توصیه‌های آیت‌الله حائری به روحانیان و مداحان عتبات

یکی از علمای شهر نجف در نشست توجیهی روحانیان و مداحان کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات توصیه‌های ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، آیت‌الله علی‌اکبر حائری در نشست توجیهی روحانیون و مداحان کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات در شهر نجف اشرف به روایتی از امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: خدا نکند مورد نفرین امام قرار بگیریم که امام می‌فرماید کسانی که دیگران را خراب می‌کنند، نفرین می‌کنم و ایشان از زیانکاران در آخرت هستند.


استاد برجسته حوزه علمیه نجف اشرف تصریح کرد: وظیفه روحانیون و مداحان بسیار سنگین است در روایتی آر ائمه (ع) داریم که خداوند هفتاد گناه را برای انسان جاهل می‌آمرزد پیش از آنکه یک گناه از عالم بیامرزد. چون عالم رهبر مردم و وسیله هدایت آن‌هاست.


وی با اشاره به روایتی از امام کاظم (ع) از کتاب تحف العقول گفت: مردم باید بین خودشان و خدای متعال یک عالم قرار بدهند که دلباخته دنیا نباشد تا بتواند آن‌ها را به ذکر خدا مشغول کند.


آیت‌الله حائری تصریح کرد: البته ما افتخار می‌کنیم که پیرو امام خمینی (ره) و پیرو
آیت‌الله خامنه‌ای هستیم که واقعاً از دنیا دور بوده‌اند و باید ایشان را الگو قرار دهیم که انشالله بتوانیم مردم را به خداوند تبارک‌وتعالی نزدیک‌تر کنیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران