تولیت حرم علوی:

خدمت به زائران برای خادمان و تولیت عتبه افتخار بزرگی است

تولیت حرم علوی در دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با اعلام آمادگی برای همکاری دو جانبه، گفت: خدمت به زائران علوی برای خادمان و تولیت عتبه افتخار بزرگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف به همراه هیئتی با حضور در محل حرم مطهر امیرمومنان علی (ع) با تولیت آستان مقدس علوی دیدار و گفتگو کرد.


 


بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام کاردان در این دیدار بابیان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف از همکاری و همراهی خادمان حرم علوی و تولیت عتبه صمیمانه قدردانی کرد و خواستار تعامل دوسویه در ادامه برنامه‌های و فعالیت‌های فرهنگی شد.


 


وی همچنین به نزدیک شدن ایام عرفه اشاره کرد و در این خصوص با تولیت عتبه به‌منظور فراهم شدن زمینه برای حضور بیشتر زائران ایرانی در نجف اشرف تبادل‌نظر کرد.


 


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف تصریح کرد: خوشبختانه برنامه‌های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با حضور زائران ایرانی در حرم علوی بانظم و آرامش خاصی برگزار می‌شود و زائران در فضای آرام و معنوی به دعا و نیایش می‌پردازند که همه این‌ها نشان از همکاری و همراهی بسیار خوب خادمان و تولیت عتبه علوی است.


 


مهندس یوسف آل راضی تولیت عتبه علوی نیز در این دیدار ضمن تأکید بر خدمت به زائران ایرانی گفت: همیشه خدمت به زائران حرم امام علی (ع) از افتخارات ما بوده است و از خداوند منان خواستاریم تا این توفیق تداوم داشته باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران