جشن میلاد امام رضا در کربلا برگزار شد جشن میلاد امام رضا در کربلا برگزار شد جشن میلاد امام رضا در کربلا برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جشن میلاد امام رضا در کربلا برگزار شد جشن میلاد امام رضا در کربلا برگزار شد جشن میلاد امام رضا در کربلا برگزار شد جشن میلاد امام رضا در کربلا برگزار شد جشن میلاد امام رضا در کربلا برگزار شد

جشن میلاد امام رضا در کربلا برگزار شد

مراسم جشن میلاد با سعادت امام رضا(ع) از سوی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی شهید سیدباقر صدر با حضور نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی شهید سیدباقر صدر کربلا با برگزاری مراسمی، میلاد با سعادت امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) را جشن گرفت.


در این مراسم که در سالن اجتماعات لؤلؤ والمرجان شهر مقدس کربلا برگزار شد، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام محمد اسدی مسئول مؤسسه شهید باقر صدر درباره فضایل امام هشتم شیعیان سخنرانی کردند.


آیت الله حیدری در سخنانی به زبان عربی اتحاد دو ملت ایران و عراق را به سبب محبت اهل بیت(ع) دانست و با بیان اینکه شیعیان و اهل سنت این دو کشور محب اهل بیت(ع) هستند، گفت: اهل سنت و تشیع اگر محبت اهل بیت(ع) را در دل داشته باشند، رستگار می شوند.


وی افزود: کسانی که محبت اهل بیت(ع) را در دل ندارند و با نمادهای آن به مخالفت و مبارزه بر می ‌خیزند مانند تکفیری ها و صهیونیست ها از گردونه رستگاری خارج هستند.


گفتنی است، در این مراسم افزون بر حضور برخی مسئولان شهر کربلا، شیوخ عشیره و حشدالشعبی، سیدمیرمسعود حسینیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا و حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق نیز حضور داشتند.




نظرات کاربران