توسل به اهل‌بیت راهگشای حل مشکلات است توسل به اهل‌بیت راهگشای حل مشکلات است توسل به اهل‌بیت راهگشای حل مشکلات است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توسل به اهل‌بیت راهگشای حل مشکلات است توسل به اهل‌بیت راهگشای حل مشکلات است توسل به اهل‌بیت راهگشای حل مشکلات است توسل به اهل‌بیت راهگشای حل مشکلات است توسل به اهل‌بیت راهگشای حل مشکلات است

توسل به اهل‌بیت راهگشای حل مشکلات است

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا توسل به اهل بیت را راهگشای حل مشکلات و گره‌های کور زندگی عنوان کرد و گفت: ائمه اطهار مظهر تجلی اسمای الهی هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام سیدمحمدتقی قادری در مراسم سخنرانی بعثه مقام معظم رهبری که پس از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر حضرت قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد درباره توسل به اسمای حسنای الهی سخن گفت.


وی با بیان اینکه قرآن می فرماید راهکار حل مشکلات توسل به اسمای حسنای خداوند است، افزود: هر بنده ای که در اوج انقطاع به هر یک از اسمای خداوند متوسل شود، نتیجه می گیرد.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا ادامه داد: اسمای حسنای خداوند در دعای جوشن کبیر وارد شده است؛ بنابراین اگر بندگان خداوند با هر یک از این اسما ارتباط برقرار کنند، سودبخش است.


وی با بیان اینکه وظیفه ما توسل به کسانی است که آنها مظهر تجلی اسمای حسنای الهی هستند، تصریح کرد: ائمه اطهار خالق آسمان و زمین نیستند اما خداوند گرههای مختلفی را به دست آنها باز می کند.


وی با رد دیدگاه وهابیت درباره توسل ابراز کرد: آنها  حتی اگر یک بار دیدگاه خود را تغییر دهند و به اهل‌بیت متوسل شوند، از ما هم شیعه تر خواهند شد.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با بیان اینکه ائمه اطهار مظهر تجلی اسمای الهی هستند، گفت: حضرت عباس(ع) مظهر تجلی تمام اهل‌بیت(ع) است و با توسل به آن حضرت، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.


 




نظرات کاربران