آیت الله حیدری:

پرچم گنبد رضوی نماد اسلام و وحدت اسلامی است

نماینده هیئت اعزامی آستان قدس رضوی، پرچم گنبد منور حرم ثامن الائمه را نماد اسلام و وحدت اسلامی دانست که مردم از طریق آن با امام رضا(ع) بیعت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلا، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در محل بعثه مقام معظم رهبری با حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجف نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار و گفتگو کرد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در این دیدار راه‌اندازی کاروان زیر سایه خورشید و اعزام خادمان حرم علی بن موسی‌الرضا (ع) را بسیار باارزش دانست و گفت: اینکه در این کاروان پرچم مبارک حرم مطهر امام رضا (ع) به شهرها و کشورهای مختلف ارسال می‌شود، کار بسیار ارزشمند و ماندگاری است.


وی بابیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید در نشر اندیشه ناب اهل‌بیت (ع) بسیار مؤثر است و بهترین نوع تبلیغ برای معرفی آن حضرت به شمار می‌رود، افزود: ارتباط و هماهنگی حرم‌های مطهر در کشورهای مختلف، سبب عزت و تقویت پیروان اهل‌بیت (ع) می‌شود.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق تصریح کرد: ارسال پرچم حرم مطهر به کشورهای مختلف برای معرفی امام رضا (ع)، بسیار کار ارزشمندی است و هرچه تداوم پیدا کند، آثار بیشتری خواهد داشت.


آیت‌الله حیدری نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اعزام پرچم گنبد منور رضوی به کشورها و شهرهای مختلف، گفت: استقبال مردمی از این حرکت معنوی با مذاهب گوناگون از پرچم کم‌نظیر بوده است.


وی بابیان چند خاطره از کرامت‌های پرچم حضرت ثامن‌الائمه (ع)، گفت: پرچم گنبد منور امام رضا (ع)  نماد اسلام و وحدت اسلامی است و مردم از طریق آن با حضرت بیعت می‌کنند.


گفتنی است، آیت‌الله حیدری به همراه هیئتی در قالب کاروان زیر سایه خورشید از سوی آستان قدس رضوی که حامل پرچم گنبد منور رضوی هستند به عتبات عالیات اعزام‌شده‌اند.


 




نظرات کاربران