حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی:

اعتقادات مردم را با بیان کرامات امام رضا تقویت کنیم

مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق اعزام پرچم گنبد منور رضوی به کشورهای مختلف را بسیار ارزشمند خواند و خواستار تداوم هرچه بیشتر آن شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پس از حضور در دفتر بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی دیدار و گفتگو کرد.


مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در این دیدار پس از خوش آمدگویی به آیت الله حیدری و هیأت اعزامی آستان قدس رضوی که حامل پرچم گنبد منور رضوی به سرزمین عتبات عالیات هستند، اهمیت این کار را یادآور شد و آن را بسیار ارزشمند خواند.


وی گفت: بردن پرچم حضرت ثامن الائمه(ع) به شهرهای مختلف، در نشر اندیشه ناب اهل بیت(ع) بسیار مؤثر است و بهترین نوع تبلیغ برای معرفی آن حضرت به شمار می رود.


وی ارتباط و هماهنگی حرم های مطهر در کشورهای مختلف را سبب عزت و تقویت پیروان اهل بیت(ع) دانست و افزود: حرکت اعزام پرچم به کشورهای مختلف برای معرفی امام رضا(ع)، بسیار کار ارزشمندی است و هرچه تداوم پیدا کند، آثار بیشتری خواهد داشت.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرامات حضرت ثامن الائمه(ع) را برای مردم، سبب حفظ و افزایش اعتقادات آنان دانست.


آیت الله حیدری نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اعزام پرچم گنبد منور رضوی به کشورها و شهرهای مختلف، گفت: استقبال اقشار مختلف مردم با مذاهب گوناگون از پرچم کم نظیر بوده است.


وی با بیان چند خاطره از کرامت های پرچم حضرت ثامن الائمه(ع)، گفت: پرچم گنبد منور امام رضا(ع)  نماد اسلام و وحدت اسلامی است و مردم از طریق آن با حضرت بیعت می کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران