محافل انس و معرفت در مدینه منوره + فیلم محافل انس و معرفت در مدینه منوره + فیلم محافل انس و معرفت در مدینه منوره + فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
محافل انس و معرفت در مدینه منوره + فیلم محافل انس و معرفت در مدینه منوره + فیلم محافل انس و معرفت در مدینه منوره + فیلم محافل انس و معرفت در مدینه منوره + فیلم محافل انس و معرفت در مدینه منوره + فیلم

محافل انس و معرفت در مدینه منوره + فیلم

محافل انس و معرفت با حضور پرشور زائران ایرانی امروز دردو هتل الجادالمدینه و طابه الماسی مدینه منوره برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، این محافل نورانی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سپس گروه تواشیح طاها ازاستان مازندران به اجرای همخوانی‌های دینی در مدح حضرت رسول اکرم(ص) پرداخت.


دراین محافل حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی سخنران بعثه مقام معظم رهبری در باره آثار سفر معنوی حج درایجاد تحول روحی و اخلاقی در انسان سخن گفت.


وی از زائران خواست از فرصت حضور در جوار حضرت محمد مصطفی(ص) درشهر پیامبر برای ایجاد این تحول حداکثر استفاده را ببرند.


این کارشناس مذهبی از راستگویی ، درست کرداری، اخلاق نیک و دامن پاک بعنوان چهار صفتی نام برد که می تواند سرمایه حاجی در بازگشت به ایران باشد.


وی افزود: زائر بیت الله الحرام باید تلاش کند دراین سفر خود را اصلاح نماید و به انسان دیگری تبدیل شود تا زمانی که به ایران باز می گردد این تغییر را اقوام وآشنایان احساس نمایند.  



پایان بخش این محافل مدیحه سرایی ونوحه خوانی حاج عباس حیدرزاده مداح اهل بیت بود و زائران سرزمین وحی با اشک ها و زمزمه های خالصانه درمظلومیت حضرت فاطمه طاهره (س) و ائمه بقیع (ع) گریستند.  




مطالب مرتبط

نظرات کاربران