بیست و یکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات امروز آغاز می‌شود

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با ورود نخستین گروه از دانشگاهیان به نجف اشرف، بیست و یکمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به‌منظور بررسی وضعیت اعزام زائران دانشگاهی به عتبات عالیات، روز گذشته وارد شهر نجف اشرف شد و به دیدار حجت‌الاسلام حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف رفت.


وی در این دیدار گزارشی از روند نام‌نویسی و اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات ارائه کرد و گفت: نام‌نویسی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان از 19 تا ۲۹ خردادماه ه مدت 10 روز از طریق سایت لبیک انجام شد که در این مدت حدود 64 هزار نفر از دانشگاهیان نام‌نویسی کردند.


وی بابیان اینکه قرعه‌کشی ثبت‌نام‌شدگان ۳۰ خرداد انجام شد، یادآور شد: نتایج این دوره از نام‌نویسی‌ها، یکم تیرماه از سامانه جامع عتبات دانشگاهیان اطلاع‌رسانی شد.


حجت‌الاسلام مطهری‌پور بابیان اینکه اعزام کاروان‌های دانشجویی از روز پنج‌شنبه 27 تیرماه آغاز خواهد شد، افزود: 365 کاروان به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اختصاص‌یافته است که روزانه حدود 3 تا 4 کاروان به سفر عتبات عالیات مشرف خواهند شد.


حجت‌الاسلام کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف در این دیدار ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی بعثه در حرم مطهر امیرمومنان گفت: از اعزام کاروان‌های دانشجویی به عتبات استقبال می‌کنیم و امیدواریم که دانشجویان با شور و اشتیاق در این سفر زیارتی و معنوی شرکت کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران