آماده خدمت‌رسانی به سه میلیون زائر در اربعین هستیم آماده خدمت‌رسانی به سه میلیون زائر در اربعین هستیم آماده خدمت‌رسانی به سه میلیون زائر در اربعین هستیم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آماده خدمت‌رسانی به سه میلیون زائر در اربعین هستیم آماده خدمت‌رسانی به سه میلیون زائر در اربعین هستیم آماده خدمت‌رسانی به سه میلیون زائر در اربعین هستیم آماده خدمت‌رسانی به سه میلیون زائر در اربعین هستیم آماده خدمت‌رسانی به سه میلیون زائر در اربعین هستیم

آماده خدمت‌رسانی به سه میلیون زائر در اربعین هستیم

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی از فعال شدن 2400 موکب حسینی برای خدمت‌رسانی به 3 میلیون و 500 هزار زائر در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از بغداد، حسن پلارک در نشست هماهنگی ستاد اربعین عراق با اشاره به شرایط ویژه کشور عراق و احتمال افزایش متقاضیان زیارت اربعین از ایجاد تغییرات در خدمت‌رسانی به زائران خبر داد.


وی افزود: تعداد موکب‌ها امسال به 2400 موکب افزایش‌یافته است و بر اساس آمار خدمات‌دهی کمیته مشارکت‌های مردمی برای اسکان یک‌میلیون و 800 هزار زائر و ارائه خدمات به سه میلیون و 300 هزار زائر در بازه زمانی 15 روزه برنامه‌ریزی‌شده است.


رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی بابیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران در داخل خاک ایران و عراق انجام خواهد شد، گفت: تعداد موکب‌های هر استان به تفکیک و نوع خدماتی که باید به زائران ارائه دهند مشخص و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.


پلارک با اشاره به اینکه موکب‌های حسینی به‌صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که از سال 97 باهدف خدمت‌رسانی مناسب صورت گرفته است پیش‌بینی می‌کنیم که پاسخگوی 3 میلیون و 500 هزار زائر در ایام اربعین امسال باشیم.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران