فعالیت 4 هزار نیروی پاکبان در ایام اربعین فعالیت 4 هزار نیروی پاکبان در ایام اربعین فعالیت 4 هزار نیروی پاکبان در ایام اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فعالیت 4 هزار نیروی پاکبان در ایام اربعین فعالیت 4 هزار نیروی پاکبان در ایام اربعین فعالیت 4 هزار نیروی پاکبان در ایام اربعین فعالیت 4 هزار نیروی پاکبان در ایام اربعین فعالیت 4 هزار نیروی پاکبان در ایام اربعین

فعالیت 4 هزار نیروی پاکبان در ایام اربعین

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین از فعالیت چهار هزار نیروی پاکبان برای ارائه خدمات به زائران و عاشقان حسینی در مراسم پیاده‌روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از بغداد، مجتبی یزدانی در نشست هماهنگی ستاد اربعین عراق به تشریح برنامه‌های کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین و برنامه‌های شهرداری تهران در ایام اربعین به‌ویژه مرزها پرداخت.


 


وی از فعالیت چهار هزار نیروی پاکبان در ایام اربعین خبر داد و افزود: وظیفه مناطق مسئول و کلان‌شهرها در مرزها تعیین‌شده است و امسال نیز مانند سال‌های گذشته برای خدمات‌رسانی به زائران در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و در صورت باز شدن مرز خسروی، آمادگی کامل وجود دارد.


 


معاون خدمات شهری شهرداری تهران از فعالیت چهار هزار نیروی خدماتی برای ارائه خدمات به زائران و عاشقان حسینی در مراسم پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: تعداد 1800 نیرو با 160 دستگاه خودرو خدمات و 75 دستگاه اتوبوس در مرزها مستقر می‌شوند.


 


رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین، همچنین بابیان اینکه تعداد 2200 نفر نیرو با 60 خودرو خدماتی در عراق مستقر خواهند شد، اظهار کرد: موکب‌های شهرداری تهران در نجف و کربلا توانایی اسکان و ارائه خدمات به 20 هزار زائر را در ایام اربعین دارد.


 


وی یادآور شد: وظیفه اصلی کمیته خدمات شهری در ستاد اربعین شامل نظافت و پاک‌سازی، راه‌اندازی و تأمین سرویس‌های بهداشتی، برپایی چادرهای اسکان برای نیروهای شهرداری تهران در شهرهای نجف و کربلا، استقرار اکیپ‌های سازمان آتش‌نشانی در مرزها و شهرهای نجف، کربلا و کوفه، استقرار نیروهای شرکت شهر سالم، خدمات‌رسانی بانک شهر در مرزها، خدمات‌رسانی سازمان بسیج شهرداری تهران در عمود 707 به زائران و انجام تبلیغات محیطی است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران