قرارگاه فرهنگی سازمان اوقاف در سامرا ایجاد می‌شود قرارگاه فرهنگی سازمان اوقاف در سامرا ایجاد می‌شود قرارگاه فرهنگی سازمان اوقاف در سامرا ایجاد می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قرارگاه فرهنگی سازمان اوقاف در سامرا ایجاد می‌شود قرارگاه فرهنگی سازمان اوقاف در سامرا ایجاد می‌شود قرارگاه فرهنگی سازمان اوقاف در سامرا ایجاد می‌شود قرارگاه فرهنگی سازمان اوقاف در سامرا ایجاد می‌شود قرارگاه فرهنگی سازمان اوقاف در سامرا ایجاد می‌شود

قرارگاه فرهنگی سازمان اوقاف در سامرا ایجاد می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از تلاش این سازمان برای ایجاد قرارگاه فرهنگی در شهر مقدس سامرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از بغداد، حجت‌الاسلام غلامرضا عادی در نشست هماهنگی ستاد اربعین عراق که در سفارت ایران در بغداد برگزار شد، از تلاش سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای ایجاد قرارگاه فرهنگی در سامرا خبر داد.


وی در ادامه بابیان اینکه ایجاد قرارگاه فرهنگی در سامرا در دستور کار جدی سازمان اوقاف و امور خیریه است، تقویت برنامه‌های فرهنگی در این شهر مقدس و کاظمین را لازم دانست.


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی سازمان متبوعش برای خدمت‌رسانی به زائران در ایام اربعین خبر داد و گفت: از ظرفیت بقاع متبرکه برای خدمت‌رسانی به زائران استفاده می‌شود.


وی اظهار داشت: خدمات سازمان اوقاف به زائران در شهرهای نجف، کربلا، مسیر نجف تا کربلا، کاظمین، سامرا و مرزهای مهران، چذابه و شلمچه انجام می‌شود.


حجت‌الاسلام عادل خاطرنشان کرد: موکب‌های تحت نظارت سازمان اوقاف 5 تا 10 روز فعال هستند و فعالیت خدمت‌رسانی آن‌ها چند روز قبل از ایام اربعین و چند روز پس‌ازآن ادامه دارد.


وی با ارائه آماری از خدمات سازمان اوقاف به زائران اربعین در سال گذشته گفت: سال گذشته 2 میلیون وعده غذا، 4 میلیون وعده صبحانه و 15 هزار اقلام فرهنگی در میان زائران توزیع می‌شد که امسال این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران