دیدار صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با زایران کشورمان در مدینه منوره

زایران استان های مازندران، قم و کرج در دیدارمتولیان حوزه حج ضمن  تقدیر از تلاش دست اندرکاران این حوزه، مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. 

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست زایران ایرانی به همراه آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت به طور سرزده با زائران دوهتل انوار الزهرا و روضه المختاره در جوار مرقد نورانی پیامبر گرامی اسلام‌ دیدار کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این بازدید با زایران سه استان مازندران ، قم و کرج و نیز کارگزارانی که به این عزیزان خدمات ارائه می دهند؛ در فضایی صمیمی دیدار و احوالپرسی کرد.
سرپرست حجاج ایرانی در دیدار با زایران کشورمان که پس از شرکت در نماز و زیارت مرقد مطهر رسول گرامی اسلام (ص) ؛ در غذاخوری هتل الزهرا مشغول صرف غذا بودند، سوال کرد، مشکل و کمبودی ندارید؟ که زایران پاسخ دادند از امکانات و تسهیلات فراهم شده راضی هستند. 
صداقت الله اکبری زایر قمی که به هنگام خروج نماینده ولی فقیه از لابلای جمعیت خود را به سرپرست حجاج ایرانی رساند در خصوص بن های توزیع شده برای خرید کتاب سوال کرد که به وی توضیح داده شد از طریق سفارش در سایت و یا مراجعه به مراکز نشر مشعر می توانست کتاب های مورد علاقه خود را با تخفیف خریداری کد و این امکان همچنان وجود دارد.  
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه این بازدید به هتل روضه المختاره رفت و درفضایی سرشار از مهربانی ،بی تکلف و صمیمانه به سوالات زایران  پاسخ داد.
دراین بازدید محمد حسین آیت زایر کرجی در گفتگو با حجت الاسلام والمسلمین نواب مدت اقامت در مدینه را نسبت به طول سفر حج کم توصیف کرد که سرپرست حجاج ایرانی با گشاده رویی توضیح داد تخریب های سالهای اخیر، محدودیت هایی را برای اسکان بوجود آورده است. وی از مسئولین خواست مسئله را بررسی و در صورت امکان خواسته عملی گردد. 
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت علاوه برگفتگو با زایران، توصیه ها و تذکراتی را به مسئولان حج گوشزد کرد.
درجریان این بازدید؛ خانم مهین گنجعلی نیز که برای نخستین باربه حج آمده است با ابراز رضایت از خدماتی که به ضیوف الرحمان ارائه می شود از نرخ ارز تخصیص یافته برای زایران گله مند بود که اشاره شد این نرخ را بانک مرکزی تعیین کرده است و درعین حال دولت محترم درخصوص تامین هزینه های ارزی حج 98 مساعدت خوبی داشته که قابل تقدیر است.
دراین بازدید که حدود یک ساعت به طول انجامید مدیران مجموعه هتل های انوار الزهرا و روضه المختاره که مسئولیت هماهنگی بین مدیران کاروان ها و مسئولان هتل و فراهم کردن زمینه آسایش زایران را برعهده دارند؛ با بیان اینکه بیش از 920 زایر در این دو هتل اسکان یافته اند، تصریح کردند: عوامل اجرایی آماده پاسخگویی به نیازهای زائران هستند .
نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت نیز که با رویی گشاده، درخواست ها و پیشنهادات زایران را شنیده بود، تاکید کرد: یکی از اولویت های مجموعه خدمتگزاران حج ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به حجاج ایرانی است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران