باید رادیو اربعین در عراق فعال شود باید رادیو اربعین در عراق فعال شود باید رادیو اربعین در عراق فعال شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
باید رادیو اربعین در عراق فعال شود باید رادیو اربعین در عراق فعال شود باید رادیو اربعین در عراق فعال شود باید رادیو اربعین در عراق فعال شود باید رادیو اربعین در عراق فعال شود

باید رادیو اربعین در عراق فعال شود

سرکنسول ایران در کربلا با انتقاد از موضوع عدم پیگیری فعال شدن فرستنده‌های شبکه رادیو اربعین در نجف و کربلا، گفت: اگر رادیو اربعین می‌خواهد مفید باشد باید در این زمینه بیشتر دقت شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از بغداد، میر مسعود حسینیان در نشست هماهنگی ستاد اربعین عراق که در سفارت ایران در بغداد برگزار شد، از کم‌توجهی برخی مسئولان نسبت به اهمیت مراسم پیاده‌روی اربعین انتقاد کرد.


وی بابیان اینکه مردم به حضور پرشور در مراسم اربعین دعوت می‌شوند، درحالی‌که هنوز مشکلات ورود حل‌نشده و تکلیف بیمه زائران مشخص نیست، گفت: امسال با حذف روادید اربعین، شاهد افزایش تعداد زائران خواهیم بود که در مقایسه به شرایط نیز سخت‌تر می‌شود.


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلا افزود: اگر سه میلیون نفر برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال نام‌نویسی کنند، با یک بحران در مسیرهای مواصلاتی مواجه خواهیم شد چراکه جاده‌ها برای رفت‌وبرگشت این تعداد جمعیت آمادگی ندارد.


وی بابیان اینکه حدود سه ماه بیشتر تا زمان اربعین حسینی باقی نمانده است، خاطرنشان کرد: درزمینهٔ اسکان و تغذیه زائران مشکلی وجود ندارد، اما مشکل اصلی در بخش حمل‌ونقل، ارز و بیمه است که باید ساماندهی مناسبی در این زمینه انجام گیرد.


حسینیان با انتقاد از موضوع عدم پیگیری فعال شدن فرستنده‌های شبکه رادیو اربعین در نجف و کربلا، گفت: 90 درصد مشکلات سفر اربعین در توجیه زائران نسبت به سختی‌های مسیر است و اگر رادیو اربعین می‌خواهد مفید باشد باید در این زمینه بیشتر دقت شود.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران