شیوه خدمت‌رسانی به زائران حسینی بازبینی شود شیوه خدمت‌رسانی به زائران حسینی بازبینی شود شیوه خدمت‌رسانی به زائران حسینی بازبینی شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شیوه خدمت‌رسانی به زائران حسینی بازبینی شود شیوه خدمت‌رسانی به زائران حسینی بازبینی شود شیوه خدمت‌رسانی به زائران حسینی بازبینی شود شیوه خدمت‌رسانی به زائران حسینی بازبینی شود شیوه خدمت‌رسانی به زائران حسینی بازبینی شود

شیوه خدمت‌رسانی به زائران حسینی بازبینی شود

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: باید برای خدمت‌رسانی به زائران سنگ تمام بگذاریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام والمسلمین نحف نجفی روحانی در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی کارکنان بعثه مقام معظم رهبری که صبح شنبه‌ها در محل دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برگزار می شود، بر ضرورت حسابرسی اعمال تأکید کرد.


وی با اشاره به روایتی از امام کاظم(ع) در این زمینه گفت: شیعه واقعی با بررسی اعمال خود در هر شب، در صورتی که وظیفه خود را به خوبی انجام داده باشد، شاکر و سپاسگزار است و اگر کم‌کاری و برخورد غیرکریمانه داشته، توبه کرده و درصدد جبران آن بر می آید.


حجت‌الاسلام نجفی روحانی با استناد به حدیث امام کاظم(ع) گفت: هر شب باید حسابرس خود در ارائه خدمات به زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم تا بتوانیم روز بعد بهترین خدمات را ارائه دهیم و در این زمینه سنگ تمام بگذاریم.


در ادامه این جلسه، هر یک از نیروهای اعزامی بعثه به طرح دیدگاه‌های خود درباره مجموعه فعالیت‌های هفته گذشته پرداختند و با طرح نقاط قوت و نقاط قابل بهبود، راهکارهای خود را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران مطرح کردند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران