بازدید سرزده سرپرست حجاج ایرانی از هتل محل اقامت زائران ایرانی در مدینه 

نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت به صورت سرزده ازهتل محل اقامت 500 زائر کشورمان در مدینه منوره بازدید و با آنان گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در بازدید سرزده از هتل طابه السلام محل اقامت 500 زائر ایرانی درمدینه منوره از نزدیک با زائران تهرانی و خراسان جنوبی در فضایی سرشار از صمیمیت دیدار و گفتگو کرد.
سرپرست زائران ایرانی خانه خدا در حالی وارد هتل طابه السلام در نزدیکی مرقد نبی مکرم اسلام (ص) شد که زائران کشورمان، در غذاخوری هتل مشغول صرف غذا بودند. 
نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت با چند زائر کهنسال خراسان جنوبی احوالپرسی کرد و از آنان در مورد کیفیت غذا جویا شد که اظهار داشتند رضایت دارند و مشکلی نبوده است.
دربازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ازکاروان‌های مستقر دراین هتل، سرپرست حجاج ایرانی پس از شنیدن اظهارات آقایان عباس خاکبازان و فریدون بیگدلی زائران تهرانی، خطاب به مسئولان ستاد مدینه و مدیر مجموعه و کاروان که وی راهمراهی می‌کردند، اظهار داشت: همه ما خدمتگزار زائر هستیم و باید تسهیلات مناسب را برای آنان فراهم کنیم تا آرامش داشته باشند و به زیارت و عبادات خود برسند.
این دو زائر ازخدمات هتلی و کوچک بودن فضای اطاق ها گله داشتند که در مورد متراژ تخصیص یافته به هر زائر مسئولان ستاد مدینه توضیح داده و عنوان کردند تعداد زائرانی که دراین هتل ها اسکان یافته اند حداقل ده درصد کمتر از میزانی است که عربستان سعودی  برای آن تعیین کرده است.
در این بازدید آقای محمد محمد زاده زائر اعزامی از خراسان جنوبی نیز از برگزاری محفل انس ومعرفت برای زائران این هتل در چهارشنبه گذشته بسیار ابراز رضایت کرد و آن را در آشنایی با اسرار و معارف حج سازنده خواند.
حجت الاسلام والمسلمین نواب همچنین با حضور در میان عواملی که در حال توزیع غذا بودند به آنان خسته نباشید، گفت و اظهار داشـت: آشپزهای ایرانی با استفاده ازبهترین مواد، این غذا را در آشپزخانه های مرکزی مدینه طبخ می کنند و شما نیز با رویی گشاده آن را بین زائران توزیع کنید و توفیق خدمتگزاری به زائر را قدر بدانید.
نماینده ولی فقیه همچنین درپایان این بازدید در نشست با مسئولان ستاد مدینه و کاروان اعزامی ازتهران ضمن ارائه توصیه ها و تذکراتی تاکید کرد: خدماتی که هتل ها باید ارائه دهند حق زائر است و مدیران کاروان ها و مجموعه ها باید تلاش کنند تا حقوق زائر استیفاء شود. 
وی از آنان خواست هرچه سریعتر موارد مطرح شده از طرف زائران را پیگیری کنند و فراهم کردن تسهیلات مناسب برای ضیوف الرحمان را در اولویت قرارداده و در صحبت با زائران ضمن اطلاع رسانی، توضیح لازم را ارائه دهند.  


  



 
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران