استقبال زائران ایرانی از محافل انس و معرفت در مدینه منوره استقبال زائران ایرانی از محافل انس و معرفت در مدینه منوره استقبال زائران ایرانی از محافل انس و معرفت در مدینه منوره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال زائران ایرانی از محافل انس و معرفت در مدینه منوره استقبال زائران ایرانی از محافل انس و معرفت در مدینه منوره استقبال زائران ایرانی از محافل انس و معرفت در مدینه منوره استقبال زائران ایرانی از محافل انس و معرفت در مدینه منوره استقبال زائران ایرانی از محافل انس و معرفت در مدینه منوره

استقبال زائران ایرانی از محافل انس و معرفت در مدینه منوره

زائران ایرانی ازمحافل انس ومعرفت که همزمان با حضور ضیوف الرحمان درمدینه منوره آغازشده است، به خوبی استقبال کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محافل انس و معرفت درهتل های محل اسکان زائران ایرانی درمدینه منوره همزمان با ورود حجاج به شهر پیامبربه همت بعثه مقام معظم رهبری برپا شده است.


تاکنون بیش از بیست محفل انس و معرفت با حضور پرشور ضیوف الرحمان در شهر پیامبربرگزارشده که دراین محافل علاوه برتلاوت قاریان ممتاز قرآن و نوحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت وطهارت، سخنرانان بیشتر به موضوعات اخلاقی پرداختند.


سخنرانان همچنین براستفاده ازفرصت زیارت درحرم نبوی و مرقد چهار امام معصوم (ع) در بقیع تاکید و به زائران توصیه کردند قدر این سفر معنوی را بدانند و از لحظه لحظه های آن بهره ببرند.


محافل انس و معرفت که درهتل های ماسه البستان، باین وود و بدرالمدینه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی دیروز و امروز (29 تیرماه) برگزار شد با استقبال خوب زائران همراه و سرشار از معنویت بود.


وی دراین محافل با بیان گوشه هایی از اسرار و معارف حج و ویژگی های این سفر معنوی، درخصوص خودسازی و کسب فضائل اخلاقی و حسن خلق توصیه هایی به زائران ارائه کرد.


برپایه این گزارش، برگزاری این محافل در مکه مکرمه نیز از امروز شنبه  آغاز شده است.




نظرات کاربران