دیدگاه تولیت خیمه‌گاه حسینی درباره حامیان تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان دیدگاه تولیت خیمه‌گاه حسینی درباره حامیان تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان دیدگاه تولیت خیمه‌گاه حسینی درباره حامیان تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدگاه تولیت خیمه‌گاه حسینی درباره حامیان تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان دیدگاه تولیت خیمه‌گاه حسینی درباره حامیان تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان دیدگاه تولیت خیمه‌گاه حسینی درباره حامیان تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان دیدگاه تولیت خیمه‌گاه حسینی درباره حامیان تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان دیدگاه تولیت خیمه‌گاه حسینی درباره حامیان تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان

دیدگاه تولیت خیمه‌گاه حسینی درباره حامیان تفکر انقلاب اسلامی ایران در جهان

تولیت خیمه گاه امام حسین(ع) گفت: کشورهایی که دنباله‌رو راه انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند، در برابر دشمنان پیروز شده‌اند و هر کشوری هم که محبت امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه ای را در دل داشته باشد، پیروز است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حاج فاضل ابودگه در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی با اشاره به مقاومت جمهوری اسلامی ایران در برابر فشارها و تحریم‌های بین‌المللی، گفت: معتقدم که پیروزی نهایی با جمهوری اسلامی ایران است.


وی با بیان اینکه اعتقاد داریم شیعیان امام علی(ع) در هر کجا که باشند، در سپاه امام حسین(ع) برابر یزید و برابر نیروهای باطل ایستاده‌اند، تصریح کرد: راه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای راه امام حسین(ع) است و پیروزی با هرکسی است که در این راه باشد.


تولیت خیمه گاه امام حسین(ع) افزود: سوریه و لبنان و کشورهایی که دنباله‌رو راه انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند، در برابر دشمنان پیروز شده‌اند و هر کشوری هم که محبت امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه ای را در دل داشته باشد، پیروز است.


وی خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) فرموده اند که هر کسی در برابر ذلت ایستادگی کند، پیروز است و امروز باید با تمام وجود در مقابل ظلم ایستادگی کنیم.


ابودگه، مواجهه نظام جمهوری اسلامی ایران و دشمنانش را مواجهه بین حق و باطل خواند و اظهار کرد: نظام اسلامی ایران همان نظامی است که امام علی(ع) و امام حسین(ع) دنبال تشکیل آن بودند .


تولیت خیمه گاه امام حسین(ع) در پایان با بیان اینکه وظیفه شیعیان و محبان اهل بیت(ع) تا آخرالزمان حسینی‌بودن، حسینی ماندن و حسینی رفتن است، تأکید کرد: سه وظیفه زیارت، لبیک، اطاعت و عمل به دستورات امام حسین(ع) را سرلوحه خود قرار داده ایم.


براساس این گزارش، در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با تقدیر و تشکر از همراهی تولیت خیمه گاه امام حسین(ع) با برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در خیمه گاه، سلام نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت را به وی ابلاغ کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران