دعای پرفیض عرفه در خیمه‌گاه حسینی برپا می‌شود دعای پرفیض عرفه در خیمه‌گاه حسینی برپا می‌شود دعای پرفیض عرفه در خیمه‌گاه حسینی برپا می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعای پرفیض عرفه در خیمه‌گاه حسینی برپا می‌شود دعای پرفیض عرفه در خیمه‌گاه حسینی برپا می‌شود دعای پرفیض عرفه در خیمه‌گاه حسینی برپا می‌شود دعای پرفیض عرفه در خیمه‌گاه حسینی برپا می‌شود دعای پرفیض عرفه در خیمه‌گاه حسینی برپا می‌شود

دعای پرفیض عرفه در خیمه‌گاه حسینی برپا می‌شود

مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق و تولیت خیمه‌گاه امام حسین(ع) درباره برنامه‌های فرهنگی بعثه در ایام عرفه گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، حجت الاسلام والمسلمین نجف نجفی روحانی و حاج فاضل ابودگه تولیت خیمه‌گاه حسینی درباره زمان برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در خیمه‌گاه امام حسین(ع) و دیگر برنامه‌های فرهنگی بعثه به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.


حجت‌الاسلام نجفی روحانی در این دیدار ابتدا با تقدیر و تشکر از همراهی تولیت خیمه‌گاه امام حسین(ع) با برنامه‌های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در خیمه‌گاه، سلام نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت را به وی ابلاغ کرد.


وی با اشاره به در پیش بودن ایام عرفه و اربعین حسینی و حذف روادید اربعین که سبب افزایش تعداد زائران خواهد شد، خواستار همکاری بیشتر تولیت خیمه‌گاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های بعثه در این روزهای مهم شد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق بر ضرورت کار فرهنگی در این کشور تأکید کرد و گفت که هدف بعثه رهبری ترویج معارف دینی در بین زائران حسینی است.


وی در ادامه وحدت مسلمانان را لازم‌ دانست و گفت: شکست دشمنان و پیروزی  نظام جمهوری اسلامی ایران  قطعی است.هرچند دشمنان برخی از مشکلات اقتصادی را برای ما به  وجود می‌‌آورند، اما به  پیروزی ملت ایران یقین داریم و بدون شک جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان خود پیروز خواهد شد  .


 در پایان این جلسه مقرر شد که دعای پرفیض عرفه امام حسین(ع)، روز یکشنبه بیستم مرداد پس از نماز جماعت ظهر و عصر در خیمه گاه آن حضرت برگزار شود.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران