دانشجویان پای روایتگری از کعبه تا کوثر/ تصاویر

برنامه روایتگری «از کعبه تا کوثر» را نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در شهر نجف با هدف تبیین فضیلت های امام علی(ع) از تولد تا شهادت ویژه زائران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از نجف اشرف، دانشجویان زائر عتبات، پس از عزیمت به شهر مقدس نجف در برنامه های متنوع معرفت افزایی شرکت می‌کنند که یکی از این برنامه‌ها، برنامه روایتگری بعثه مقام معظم رهبری با عنوان «از کعبه تا کوثر» است.


براساس این گزارش، راوی بعثه مقام معظم رهبری در برنامه روایتگری «از کعبه تا کوثر»، سیره زندگانی امیرمؤمنان امام علی(ع) را از تولد در خانه کعبه مطرح کرده و سپس به تبیین سه مقطع زندگانی آن حضرت در مکه، مدینه و کوفه می‌پردازد.


در این برنامه که به صورت تصویری، همه روزه ویژه زائران عتبات در مرقد اُثیب یمانی (صافی صفا) برگزار می شود و البته مورد استقبال زائران نیز قرار گرفته است، قطعه‌هایی درخشان از زندگی نورانی امیرمؤمنان(ع) از ولادت تا شهادت به زائران معرفی می‌شود.


برنامه روایتگری «از کعبه تا کوثر» ویژه دانشجویان زائر عتبات رأس ساعت 9:30 و ویژه دیگر زائران رأس ساعت 17:30 در شهر مقدس نجف، مرقد اُثیب یمانی معروف به صافی صفا برگزار می شود.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران