زائران قرآن را در متن زندگی خود قرار بدهند زائران قرآن را در متن زندگی خود قرار بدهند زائران قرآن را در متن زندگی خود قرار بدهند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زائران قرآن را در متن زندگی خود قرار بدهند زائران قرآن را در متن زندگی خود قرار بدهند زائران قرآن را در متن زندگی خود قرار بدهند زائران قرآن را در متن زندگی خود قرار بدهند زائران قرآن را در متن زندگی خود قرار بدهند

زائران قرآن را در متن زندگی خود قرار بدهند

حجت‌الاسلام فرشاد یزدی، زائران را به تلاوت و تأمل در آیات قرآن کریم توصیه کرد و گفت: زائران قرآن را وارد متن زندگی خود کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا، مراسم سخنرانی و عزاداری بعثه مقام معظم رهبری با حضور زائران و شیفتگان اباعبدالله الحسین(ع) در صحن حرم مطهر آن حضرت برگزار شد.


حجت‌الاسلام محمدعلی فرشاد یزدی سخنران بعثه مقام معظم رهبری در این مراسم زائران را به تلاوت آیات قرآن در سفر زیارتی کربلا توصیه کرد و افزود: امام رضا(ع) فرمودند «شیعیان ما کسانی هستند که حداقل روزی 50 آیه قرآن را تلاوت می کنند».


وی با بیان اینکه باید خود را با آیات قرآن مسلح کنیم، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند «فردای قیامت به کسانی که با کتاب قرآن انس دارند می‌گویند بخوانید و بالا بروید».


سخنران بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به روایتی از امام علی(ع) که فرمودند «خانه ای که در آن 10 آیه خوانده می شود، مانند شب که ماه و ستاره‌ها زمین را نورانی می کنند، برای اهل آسمان نورافشانی می‌کند»، ابراز کرد: زائران قرآن را وارد متن زندگی خود کنند.


حجت‌الاسلام فرشاد یزدی و با اشاره به نقش دشمن در مبارزه با قرآن، گفت: دشمن از آیات قرآن وحشت دارد، از این رو تمام سرمایه و امکانات خود را برای مقابله با آن به کار بسته است.


وی بر تأمل و تدبر در آیات قرآن تأکید کرد و افزود: بایدها، نبایدها، اوامر و نواحی قرآن را در زندگی خود به کار ببرید تا شاهد تغییر زندگی و اثر آن در دنیا و آخرت باشیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران