امروز تجلی امام معصوم در فقها و ولی فقیه است امروز تجلی امام معصوم در فقها و ولی فقیه است امروز تجلی امام معصوم در فقها و ولی فقیه است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امروز تجلی امام معصوم در فقها و ولی فقیه است امروز تجلی امام معصوم در فقها و ولی فقیه است امروز تجلی امام معصوم در فقها و ولی فقیه است امروز تجلی امام معصوم در فقها و ولی فقیه است امروز تجلی امام معصوم در فقها و ولی فقیه است

امروز تجلی امام معصوم در فقها و ولی فقیه است

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا بابیان اینکه امروز تجلی امام معصوم (ع) در فقها و ولی‌فقیه است، گفت: باید همواره تسلیم اوامر و فرمان‌ها رهبر معظم انقلاب باشیم.

 به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از کربلای معلا، حجت‌الاسلام محمدعلی فرشاد یزدی، سخنران بِعثه مقام معظم رهبری، روز چهارشنبه در مراسم سخنرانی حرم حضرت عباس (ع) و در جمع زائران ایرانی به تبیین فضائل حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) پرداخت و گفت: حضرت ابوالفضل (ع) دریای تقوا، انصاف، وفا و مروت و تأسیس کننده همه بزرگواری‌ها و خوبی‌ها است.


وی با اشاره دیدگاه روان‌شناسی که معتقد است در ساختار شخصیت هر انسانی، قانون وراثت، مربی و محیط و فضایی که در آن رشد کرده بسیار مهم است، افزود: شخصیت حضرت ابوالفضل (ع) را باید قبل از کربلا موردمطالعه و بررسی قرارداد.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا خاطرنشان کرد: پدر حضرت ابوالفضل (ع)، امام علی (ع) و مادرش زنی عفیف و بامعرفت به نام ام‌البنین (س) است.


وی افزود: پدر و مادری چون امام علی (ع) و حضرت ام‌البنین (س) مربی قمر بنی‌هاشم (ع) بوده‌اند و ایشان در کنار امام حسن (ع) و امام حسین (ع) رشد کرده است.


حجت‌الاسلام فرشاد یزدی با اشاره به اینکه امام علی (ع) در شب 21 ماه رمضان به حضرت عباس (ع) فرمود که عباسم فردای قیامت چشم‌های ما به تو روشن است، گفت: تسلیم، باور، خیرخواهی، ایستادگی و دنباله‌روی از امام زمان (ع)، علت عظمت حضرت عباس (ع) بود.


وی بابیان اینکه امروز تجلی امام معصوم (ع) در فقها و ولی‌فقیه است، تصریح کرد: باید همواره تسلیم اوامر و فرمان‌ها رهبر معظم انقلاب باشیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران