دومین اجلاسیه فعالان مهدوی در جوار حرم رضوی آغاز شد دومین اجلاسیه فعالان مهدوی در جوار حرم رضوی آغاز شد دومین اجلاسیه فعالان مهدوی در جوار حرم رضوی آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دومین اجلاسیه فعالان مهدوی در جوار حرم رضوی آغاز شد دومین اجلاسیه فعالان مهدوی در جوار حرم رضوی آغاز شد دومین اجلاسیه فعالان مهدوی در جوار حرم رضوی آغاز شد دومین اجلاسیه فعالان مهدوی در جوار حرم رضوی آغاز شد دومین اجلاسیه فعالان مهدوی در جوار حرم رضوی آغاز شد

دومین اجلاسیه فعالان مهدوی در جوار حرم رضوی آغاز شد

دومین اجلاس سراسری فعالان مهدوی به همت مجمع راهبردی اندیشه مهدوی و معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با حضور مدیران موسسات برتر مهدوی و اندیشمندان این حوزه آغاز شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دومین اجلاسیه سراسری فعالان مهدوی کشور با محوریت ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت از صبح امروز چهارشنبه دوم مردادماه در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی آغاز شده و تا جمعه ادامه خواهد داشت.


آیت الله سید مجتبی حسینی در افتتاحیه این مراسم ضمن تاکید بر وحدت مسلمانان گفت: اکنون با توسعه و ترویج فرهنگ انتظار و شهادت شاهد شکست دشمن در سوریه، عراق و یمن هستیم.


نمیانده ولی فقیه در کشور عراق مقاومت را رمز پیروزی مسلمانان جهان در برابر مستکبران غربی برشمرد و عنوان کرد: دشمن پیوسته به دنبال ایجاد ناامیدی در بین امت مسلمان است که قطعا در این فتنه هم موفق نخواهد بود.


وی با اشاره به اینکه وحدت امت مسلمان زمینه ساز ظهور خواهد بود، گفت: مستکبران غربی از ابتدای انقلاب به دنبال ضربه زدن به ملت شریف ایران بوده و خواهند بود که این مهم با وحدت ملت ایران نقش بر آب خواهد شد.


بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این برنامه چهره‌هایی همچون آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، محمد شجاعی، اسماعیل شفیعی سروستانی و حجت‌الاسلام هاشم الحیدری عضو رهبران جبهه مقاومت به سخنرانی خواهند پرداخت.


آیین اختتامیه دومین اجلاس سراسری فعالان مهدوی کشور نیز جمعه صبح برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران