حضور بیش از 53 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی + فیلم حضور بیش از 53 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی + فیلم حضور بیش از 53 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی + فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور بیش از 53 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی + فیلم حضور بیش از 53 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی + فیلم حضور بیش از 53 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی + فیلم حضور بیش از 53 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی + فیلم حضور بیش از 53 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی + فیلم

حضور بیش از 53 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی + فیلم

رئیس سازمان حج و زیارت از حضوربیش از 53 هزار زائر ایرانی در سرزمین وحی خبر داد.

آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت گفت: 53328 نفر از زائران و عوامل حج 98 با 216 پرواز تا امروز چهارشنبه (دوم مردادماه)  وارد سرزمین وحی شده اند.


وی در گفتگو با ستاد خبری حج با اشاره به اینکه امروز پروازهای حجاج از یازده ایستگاه پروازی پایان می یابد، افزود: 9/56 درصد پروازهای شرکت هواپیمایی ایران " هما" به مقصد دو فرودگاه مدینه و جده بدون تاخیر انجام شده است.


امسال قرار است تمامی پروازهای حج 98 توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شود.


مجموع پروازهای مرحله رفت زائران ایرانی 361 پرواز خواهد بود و آخرین پرواز کاروان ها به سوی مدینه روز 9 مرداد صورت می گیرد.


آخرین روز انتقال حجاج از طریق فرودگاه جده به مکه مکرمه نیز روز 14 مرداد از شهرهای تهران، مشهد و ارومیه انجام خواهد شد.


رئیس سازمان حج وزیارت ادامه داد: تاکنون برای 83127 نفر ویزا دریافت شده که نشاندهنده دریافت روادید برای 9/93 در صد از زائران و عوامل حج 98 می باشد.



وی با بیان اینکه حمل و نقل درون شهری در مکه به صورت جدی در حال جابجایی زائران ایرانی بین هتل ها و مسجدالحرام است، اظهار داشت: 161 دستگاه اتوبوس و شش دستگاه مینی بوس در 19 خط اتوبوسرانی در حال خدمت رسانی به زائران ایرانی هستند.   




مطالب مرتبط

نظرات کاربران