جانبازان با سرافرازی به زیارت معبود می‌شتابند جانبازان با سرافرازی به زیارت معبود می‌شتابند جانبازان با سرافرازی به زیارت معبود می‌شتابند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جانبازان با سرافرازی به زیارت معبود می‌شتابند جانبازان با سرافرازی به زیارت معبود می‌شتابند جانبازان با سرافرازی به زیارت معبود می‌شتابند جانبازان با سرافرازی به زیارت معبود می‌شتابند جانبازان با سرافرازی به زیارت معبود می‌شتابند

جانبازان با سرافرازی به زیارت معبود می‌شتابند

سرپرست حجاج ایرانی در دیدار با جانبازان، آنان را جلوه‌های ایثارگری تمام عیار دانست و گفت: این عزیزان به لطف خدا سرافراز ماندند و ان شاءالله با سرافرازی به زیارت معبود می‌شتابند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج وزیارت امروز با حضوردر جمع جانبازان انقلاب اسلامی در مدینه منوره با تک تک آنان در فضایی گرم و صمیمی گفتگو کردند.


 


نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران، جانبازان را جلوه های ایثارگری تمام عیار دانست و اظهار داشت: در طول این سال ها و نزدیک به چهار دهه برخی از آنان جانبازی را همراه خود دارند. این سند افتخارشان است که با هیچ چیزی عوض نکردند و به لطف خدا سرافراز ماندند و ان شاءالله با سرافرازی به زیارت معبود می‌شتابند.


 


سرپرست حجاج ایرانی با ابراز خوشحالی از اینکه در سفر حج تمتع امسال در خدمت جانبازان بالای ۷۰ درصد هستیم، گفت: این عزیزان تمام وجود خود را آورده اند تا بگویند یا رسول الله در راه احیای دین شما آنچه تقدیم کردیم ناچیز بوده و آماده ایم بقیه جان خود را فدای راه شما بکنیم تا همچنان اسلام عزیز ماندگار باشد. از خداوند برای جانبازان سرافراز آرزوی موفقیت داریم.


 


همچنین آقای علیرضا رشیدیان با بیان اینکه افتخار می‌کنیم در سفر معنوی حج خادم جانبازان هستیم، تصریح کرد: ایثارگران و جانبازان پرچم عزت و سربلندی کشور در کاروان حج جمهوری اسلامی ایران هستند و ان شاءالله قدرشناس و خادمان خوبی برای آنها باشیم.


 




نظرات کاربران