اختصاص بخشی از هزینه ولیمه کاروان حجاج اصفهانی برای ساخت مدرسه اختصاص بخشی از هزینه ولیمه کاروان حجاج اصفهانی برای ساخت مدرسه اختصاص بخشی از هزینه ولیمه کاروان حجاج اصفهانی برای ساخت مدرسه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اختصاص بخشی از هزینه ولیمه کاروان حجاج اصفهانی برای ساخت مدرسه اختصاص بخشی از هزینه ولیمه کاروان حجاج اصفهانی برای ساخت مدرسه اختصاص بخشی از هزینه ولیمه کاروان حجاج اصفهانی برای ساخت مدرسه اختصاص بخشی از هزینه ولیمه کاروان حجاج اصفهانی برای ساخت مدرسه اختصاص بخشی از هزینه ولیمه کاروان حجاج اصفهانی برای ساخت مدرسه

اختصاص بخشی از هزینه ولیمه کاروان حجاج اصفهانی برای ساخت مدرسه

به همت زائرین یکی از کاروانهای اعزامی به حج تمتع از استان اصفهان بخشی از هزینه ولیمه این حجاج برای ساخت مدرسه در مناطق سیل زده پل دختر اختصاص می یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در مراسمی با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیر حج وزیارت استان اصفهان، مدیر و تعدادی از زائران کاروان 13705 به نمایندگی از زائرین این کاروان بخشی از هزینه ولیمه خود را برای ساخت مدرسه در مناطق سیل زده پل دختر اختصاص دادند. این زائران برای ساخت یک مدرسه سه کلاسه در پل دختر به نام حج  180 میلیون تومان کمک کردند. 


حجت الاسلام گرجی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان در این جلسه ضمن تقدیر از زائرین این کاروان،  این حرکت را زیبا و مناسب دانست و پیرامون اجر و منزلت کمک به دیگرن مطالبی بیان کرد.          


پیش از این نیز زائران اصفهانی در حرکتی مشابه در ماه مبارک رمضان مبلغی را برای آزادی چند زندانی جرائم غیر عمد اختصاص داده بودند.                                                         


| شناسه مطلب: 95051




حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران