سومین دعای پرفیض ندبه زائران ایرانی در جوار حرم پیامبر سومین دعای پرفیض ندبه زائران ایرانی در جوار حرم پیامبر سومین دعای پرفیض ندبه زائران ایرانی در جوار حرم پیامبر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سومین دعای پرفیض ندبه زائران ایرانی در جوار حرم پیامبر سومین دعای پرفیض ندبه زائران ایرانی در جوار حرم پیامبر سومین دعای پرفیض ندبه زائران ایرانی در جوار حرم پیامبر سومین دعای پرفیض ندبه زائران ایرانی در جوار حرم پیامبر سومین دعای پرفیض ندبه زائران ایرانی در جوار حرم پیامبر

سومین دعای پرفیض ندبه زائران ایرانی در جوار حرم پیامبر

زائران ایرانی دعای پرفیض و معنوی ندبه را در جوار حرم پیامبر و ائمه بقیع صبح جمعه در فضایی معنوی نجوا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سومین مراسم پرفیض و معنوی دعای ندبه زائران ایرانی صبح جمعه در جوار حرم پیامبر و ائمه بقیع و در فضایی معنوی در هتل موفنبیک برگزار شد.


این مراسم باشکوه و نورانی با حضور گروه‌های مختلفی از زایران ایرانی و با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در مدینه منوره برگزارشد.


زائران کشورمان از شهرهای مختلف که این روزها در شهر پیامبر بسر می‌برند با نوای مداح اهل بیت حاج عباس حیدرزاده دعای ندبه را زمزمه کردند و نجوای آنها در مدینه طنین انداز شد.


زائران قبه الخضراء نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه مظلوم بقیع که مهمان مهربانترین پیامبر هستند دراین مراسم معنوی برای سلامتی و فرج حضرت صاحب الزمان (عج) دعا و برآورده شدن حاجات و سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری را از خداوند منان مسئلت کردند.


جمعی از زائران که در دعای ندبه شرکت کرده بودند، آماده زیارت دوره شده و عده‌ای دیگر نیز مدینه را ترک خواهند کرد تا امشب در مسجد شجره برای انجام مناسک حج در مکه مکرمه محرم شوند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران