تهیه سوغاتی با استفاده از سامانه برکت به خانه تهیه سوغاتی با استفاده از سامانه برکت به خانه تهیه سوغاتی با استفاده از سامانه برکت به خانه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تهیه سوغاتی با استفاده از سامانه برکت به خانه تهیه سوغاتی با استفاده از سامانه برکت به خانه تهیه سوغاتی با استفاده از سامانه برکت به خانه تهیه سوغاتی با استفاده از سامانه برکت به خانه تهیه سوغاتی با استفاده از سامانه برکت به خانه

تهیه سوغاتی با استفاده از سامانه برکت به خانه

رئیس ستاد مدینه به زائران توصیه کرد: برای تهیه سوغاتی از داخل کشور با استفاده از سامانه برکت به خانه خدا اقدام کنند.

آقای ناصرحویزاوی درگفتگو با خبرنگار ستاد خبری حج با اشاره به اینکه بسیاری از اجناس و کالاهاى موجود در بازارهای عربستان،‌ در کشورمان نیز ارزاتر در دسترس است، افزود:  زائرین محترم می توانند از طریق سامانه برکت به خانه؛ سوغات خود را از داخل کشوربا تخفیف‌ مناسب تهیّه کنند.


وی افزود: تسبیح و سجّاده، انواع پارچه و چادر مشکی و حتّی انواع اسباب‌بازی، به وفور در بازارهای کشورمان وجود دارد و بهترین کار تهیّه آن از داخل کشور است تا علاوه بر کاستن از هزینه های ارزی، وقت زائر در بازارها هدر نرود.


گفتنی است سازمان حج و زیارت سامانه برکت به خانه را تدارک دیده که در این سامانه شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف اینترنتی، مشابه اجناس و کالاهایی را که در عربستان عرضه می‌شود بارگذاری کرده‌اند و زائران می‌توانند از آن سامانه خریداری کنند. قیمت کالاها و اجناس موجود در سامانه برکت به خانه  مناسب‌تر از قیمت آن کالا در عربستان بوده و به درب منازل حجاج حمل می‌شود و هزینه گمرک نیز بر زائران بیت الله الحرام مترتب نخواهد شد.


آقای حویزوای گفت: زائران به جای آنکه  کالای بی کیفیت از بازارهای عربستان بخرند از این سامانه خریداری کنند و فرصت عبادت در کنار خانه خدا را از دست ندهند.


رئیس ستاد مدینه ادامه داد: زائران با این روش، بدون دغدغه و آسوده خاطرسوغات خود را تهیه کرده و از سفر معنوی حج بیشتری بهره می برند و به اقتصاد کشورنیز کمک خواهند کرد.




نظرات کاربران