مدیران مجموعه‌ها براساس شایستگی و آزمون انتخاب می‌شوند مدیران مجموعه‌ها براساس شایستگی و آزمون انتخاب می‌شوند مدیران مجموعه‌ها براساس شایستگی و آزمون انتخاب می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مدیران مجموعه‌ها براساس شایستگی و آزمون انتخاب می‌شوند مدیران مجموعه‌ها براساس شایستگی و آزمون انتخاب می‌شوند مدیران مجموعه‌ها براساس شایستگی و آزمون انتخاب می‌شوند مدیران مجموعه‌ها براساس شایستگی و آزمون انتخاب می‌شوند مدیران مجموعه‌ها براساس شایستگی و آزمون انتخاب می‌شوند

مدیران مجموعه‌ها براساس شایستگی و آزمون انتخاب می‌شوند

رئیس ستاد مدینه منور با تشریح وظایف مدیران مجموعه‌ها گفت:‌برای آنکه خدمات به زائران به نحو احسن و بالاترین سطح ارائه شود مدیران مجموعه‌ها براساس شایستگی و آزمون انتخاب شده‌اند.

آقای ناصر حویزاوی رئیس ستاد مدینه منوره در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری حج، به تشریح وظایف مدیران مجموعه‌ها پرداخت و اظهارداشت: به منظور مدیریت هر چه بهتر هتل‌ها و اداره امور و ارتقاء سرویس دهی به ضیوف الرحمان، فردی به عنوان «مدیرمجموعه یا مدیر هتل» برای تمامی هتل‌های محل اقامت زائران توسط سازمان حج و زیارت انتخاب شده است.


وی تصریح کرد: این افراد پس از انجام آزمون‌های مختلف انتخاب شده و با طی کردن دوره‌های آموزشی و کسب تجربه‌های اجرایی، توسط سازمان حج و زیارت بکارگیری شده اند.


آقای حویزاوی به برخی وظایف مدیران مجموعه‌ها اشاره کرد و گفت:‌ هماهنگی و تامین تغذیه، تدارکات، حمل و نقل،  بهداشت محیط و سرویس‌دهی امور خانه‌داری از جمله این وظایف است.


رئیس ستاد مدینه افزود: همچنین نظارت بر صحت عملکرد ابنیه و تاسیسات هتل و اتاق‌ها، تنظیم و نظارت بر نحوه ورود و خروج کاروان‌ها، پیگیری رفع مشکلات و نقایص ساختمان و سایر موارد نیز از سوی مدیران مجموعه‌ها دنبال می‌شود.


آقای حویزاوی هماهنگی انتقال و اسکان کاروان‌ها در مشاعر مقدّسه؛ عرفات، مشعرالحرام و منا را  از دیگر وظایف مدیران مجموعه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این وظایف با هم‌کاری و هم‌یاری مدیران کاروان‌ها و خود زائران انجام می‌پذیرد تا خدمات به بهترین نحو ارائه شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران