جلسه هماهنگی دعای عرفه در بعثه نجف اشرف برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی برگزاری دعای عرفه در نجف اشرف از سوی بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از نجف اشرف، در این جلسه که مسئولان ستاد عملیات شمسا نیز حضور داشتند، حجت الاسلام حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف به اهمیت و جایگاه دعای عرفه اشاره کرد و خدمت به زایران و تسهیل امور آنان را وظیفه کارگزاران حج و زیارت دانست.


وی از دست اندرکاران بعثه و ستاد شمسا خواست، تمام تلاش خود را برای بهره‌مندی هرچه بیشتر زایران از معنویت روز عرفه فراهم آورند.


در ادامه جلسه آقای واعظی مسئول ستاد عملیات شمسا در نجف اشرف به بیان روش‌های گوناگون مدیریت برگزاری مراسم روز عرفه در عتبات عالیات پرداخت و گفت: به منظور خدمت‌رسانی بهتر به زائران نیاز است، سیاست‌های حوزه حج و زیارت در خصوص برگزاری دعای عرفه در عتبات عالیات مشخص شود تا بتوان برنامه‌ریزی مناسبی برای این روز  انجام داد.


در ادامه جلسه هر یک از حاضران به بیان نظرات خود پرداختند و چالش‌های گوناگون حوزه مسکن و نقل زایران را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


در پایان جلسه حجت‌الاسلام کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با جمع بندی مباحث و سخنان مطرح شده، به برخی از مهمترین موضوعات مطرح شده در جلسه اشاره کرد و از اعضای جلسه خواست تا برگزاری جلسه دوم امور مورد نظر را پیگیری کنند تا با همفکری و خردجمعی تصمیم مناسبی اتخاذ شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران