مسیر  ایلام _ مهران در اربعین ۹۸ چهار خطه می‌ود مسیر  ایلام _ مهران در اربعین ۹۸ چهار خطه می‌ود مسیر  ایلام _ مهران در اربعین ۹۸ چهار خطه می‌ود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسیر  ایلام _ مهران در اربعین ۹۸ چهار خطه می‌ود مسیر  ایلام _ مهران در اربعین ۹۸ چهار خطه می‌ود مسیر  ایلام _ مهران در اربعین ۹۸ چهار خطه می‌ود مسیر  ایلام _ مهران در اربعین ۹۸ چهار خطه می‌ود مسیر  ایلام _ مهران در اربعین ۹۸ چهار خطه می‌ود

مسیر ایلام _ مهران در اربعین ۹۸ چهار خطه می‌ود

استاندار ایلام گفت: بیش از ۸۲ کیلومتر از محور ایلام مهران چهار بانده شده و مابقی مسیر تا قبل از اربعین تکمیل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه بازدید از محورهای مختلف پروژه چهاربانده کردن محور ایلام-مهران و بازدید از زیرساخت‌های مرز مهران در اربعین گفت: طرح چهارخطه کردن محور جاده ایلام به مهران که از تقاطع غیر همسطح ارغوان شهر ایلام شروع می‌شود، ۱۰۲ کیلومتر تا پایانه مرزی مهران طول دارد.


وی افزود: هم اکنون ۸۲ کیلومتر آن به صورت چهارخطه عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و ۲۰ کیلومتر باقیمانده در ۳ قطعه تا قبل از اربعین امسال در خصوص رفع گره‌های گرافیکی و گلوگاه‌های مسیر اقدام می‌شود.


استاندار ایلام با اشاره به قطعه اول این مسیر، عنوان کرد: در قطعه تونل کربلا به طول ۷۶۰ متر عملیات حفاری آن به اتمام رسیده و در ایام اربعین در صورت لزوم به صورت اضطراری (با رویه شنی) مورد استفاده قرار خواهد گرفت. علاوه بر تونل یادشده، ۱۴۰ متر از حفاری تونل ۸۴۴ متری بعد از دو ماه انجام شده است‌.


ویاظهار کرد: در قطعه اول که طول آن ۱۱ کیلومتر است، چهار کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفته و سه کیلومتر دیگر به علاوه یک دستگاه پل بزرگ تا قبل از اربعین امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


سلیمانی دشتکی با اشاره به قطعه دوم این طرح نیز اظهار کرد: طول این قطعه ۱۹ کیلومتر است که تاکنون ۱۰ کیلومتر آن به صورت چهارخطه مورد بهره برداری قرار گرفته و ۹ کیلومتر باقی مانده تا قبل از اربعین به اتمام خواهد رسید.


استاندار ایلام درباره قطعه سوم نیز گفت: طول این قطعه ۴۰ کیلومتر است که ۳۰ کیلومتر از آن به صورت چهار خطه مورد بهره برداری قرار گرفته و از ۱۰ کیلومتر باقی مانده چهار کیلومتر عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد. تقاطع غیر همسطح ارغوان تا قبل از اربعین تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.


وی درباره برگزاری میز خدمت در استان ایلام و شهرستان مهران نیز اظهار کرد: امروز مسئولان استان به قصد دیدار با مردم و بررسی خواسته‌ها و مطالبات آنان در سراسر استان میز خدمت برگزار کردند و اینجا در شهر مهران با حضور مسئولان استان طی سه ساعت بیش از ۳۰۰ مورد درخواست مردمی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم نیز اتخاذ گردید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران