بیش از ۲۳۰ پرواز به حج تمتع انجام شده است بیش از ۲۳۰ پرواز به حج تمتع انجام شده است بیش از ۲۳۰ پرواز به حج تمتع انجام شده است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بیش از ۲۳۰ پرواز به حج تمتع انجام شده است بیش از ۲۳۰ پرواز به حج تمتع انجام شده است بیش از ۲۳۰ پرواز به حج تمتع انجام شده است بیش از ۲۳۰ پرواز به حج تمتع انجام شده است بیش از ۲۳۰ پرواز به حج تمتع انجام شده است

بیش از ۲۳۰ پرواز به حج تمتع انجام شده است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: بیش از ۲۳۰ پرواز برای عملیات اعزام زائران حج تمتع تا سوم مرداد انجام شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در خصوص پرواز زائران به حج تمتع گفت: تا پایان سوم مرداد بیش از ۲۳۰ پرواز حج تمتع از فرودگاه‌های کشور داشتیم که ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی با ۶۰ پرواز پر ترافیک‌ترین فرودگاه کشور برای عملیات انتقال زائرین به عربستان بود.
وی افزود: ۱۷۱ پرواز دیگر از ۱۷ فرودگاه کشور انجام شده که بیش از ۵۷ هزار زائر تاکنون انتقال یافته اند که از این تعداد بیش از ۱۵ هزار نفر از فرودگاه امام خمینی بوده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور درباره میزان تاخیر پرواز‌های زائران حج تمتع گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده میزان تاخیر‌ها را به حدود ۷ دقیقه رسانده ایم که این هماهنگی را مرهون زحمات عوامل مختلفی از جمله بخش‌های فنی، تخصصی و تعمیرات شرکت‌های هواپیمایی کشور و نیرو‌های امنیتی، انتظامی و گمرک هستیم تا پرواز‌ها به خوبی انجام شود.
وی ادامه داد: اعزام زائران به حج امسال تا ۱۴ مرداد خواهد بود که عملیات بازگشت زائرین هم از ۲۶ مرداد تا ۱۳ شهریور برنامه ریزی شده است.
جعفرزاده گفت: با توجه به پذیرش ۲ هزار زائر بیش‌تر از طرف سازمان حج و زیارت، ممکن است تغییرات جزئی در برنامه بازگشت زائرین به وجود آید، اما سازمان هواپیمایی در تاریخ مد نظر برنامه بازگشت را طراحی کرده است.


| شناسه مطلب: 95119




حج 98 حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران