دیدگاه قرآن و عترت به انسان و خلقت دیدگاه قرآن و عترت به انسان و خلقت دیدگاه قرآن و عترت به انسان و خلقت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدگاه قرآن و عترت به انسان و خلقت دیدگاه قرآن و عترت به انسان و خلقت دیدگاه قرآن و عترت به انسان و خلقت دیدگاه قرآن و عترت به انسان و خلقت دیدگاه قرآن و عترت به انسان و خلقت

دیدگاه قرآن و عترت به انسان و خلقت

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا به تبیین دیدگاه قرآن و عترت به انسان و خلقت پرداخت و نگاه شرق و غرب را در این زمینه بی اهمیت و بی اعتبار خواند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلا،حجت الاسلام سیدحسن پورموسی در جمع زائران حرم حضرت عباس (ع) در کربلای معلا با بیان اینکه توفیق زیارت حضرت عباس(ع) نصیب زائران شده است که باید خدا را از این بابت شکرگزار باشند، گفت: 124 هزار پیامبر هر صبح و شام بر حضرت عباس(ع) سلام و درود می فرستند.


وی در ادامه به تبیین دیدگاه قرآن و عترت به انسان و خلقت پرداخت و افزود: زیباترین، عالمانه‌ترین و حکیمانه‌ترین دیدگاه‌ها به انسان و خلقت را باید در قرآن و عترت جستجو کرد.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا خاطرنشان کرد: نگاه شرق و غرب اهمیت ندارد و بی‌اعتبار است و متأسفانه برخی غرب زده‌ها که نگاه قرآن و عترت را نفهمیده‌اند، بدون تحقیق و مطالعه با مردم حرف می‌زنند که باید در قیامت پاسخ‌گو باشند.


وی سپس به تبیین دیدگاه قرآن و عترت درباره خلقت پرداخت و اظهار کرد: نگاه قرآن و عترت این است که دنیا به مثابه یک تجارت خانه و بازاری می‌ماند که به فرموده امام علی(ع)، امروز روز تمرین و ممارست و فردا روز مسابقه است.


حجت‌الاسلام پورموسی به روایتی از امام هادی(ع) که فرمودند «دنیا بازاری است، جمعی در آن سود برند و گروهی زیان بینند»، اشاره کرد و یادآور شد: دنیا یک متاع نیست بلکه بازار است و خاصیت بازار گذرا بودن آن است؛ منتها یک عده بهره می‌برند و یک عده زیان می‌بینند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران