دستاوردهای مناسک حج بررسی می‌شود دستاوردهای مناسک حج بررسی می‌شود دستاوردهای مناسک حج بررسی می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دستاوردهای مناسک حج بررسی می‌شود دستاوردهای مناسک حج بررسی می‌شود دستاوردهای مناسک حج بررسی می‌شود دستاوردهای مناسک حج بررسی می‌شود دستاوردهای مناسک حج بررسی می‌شود

دستاوردهای مناسک حج بررسی می‌شود

رادیو معارف با پخش برنامه «سرزمین وحی» به بررسی دستاوردهای فرهنگی و اقتصادی حج می پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با آغاز موسم حج ابراهیمی ویژه برنامه «سرزمین وحی» به تبیین دستاوردهای مناسک حج می پردازد.


این برنامه که با رویکرد معرفتی و ارتقای بینش مخاطبان از امواج رادیو معارف پخش می شود هر روز موضوعی از موضوعات مرتبط با حج ابراهیمی را با حضور یکی از کارشناسان و مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، مورد بحث و بررسی قرار می دهد.


بررسی برکات و مسائل اقتصادی حج، ظرفیت‌های کلان و بین‌المللی حج، اهمیت و اسرار و معارف حج، تبیین جایگاه حج در آیات و روایات از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می شود.


«سرزمین وحی» به همت گروه رویدادهای معارفی و اطلاع رسانی است که اجرای آن را سید مرتضی موسوی‌نژاد و تهیه و سردبیری آن را محمدجواد عابدینی بر عهده دارد.


این برنامه از پنجم مرداد ۹۸ هر روز ساعت ۹:۰۰ تقدیم شنوندگان این رسانه دینی می‌شود.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران