حضور جانبازان بالای 70 درصد در اماکن متبرکه مدینه + فیلم حضور جانبازان بالای 70 درصد در اماکن متبرکه مدینه + فیلم حضور جانبازان بالای 70 درصد در اماکن متبرکه مدینه + فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور جانبازان بالای 70 درصد در اماکن متبرکه مدینه + فیلم حضور جانبازان بالای 70 درصد در اماکن متبرکه مدینه + فیلم حضور جانبازان بالای 70 درصد در اماکن متبرکه مدینه + فیلم حضور جانبازان بالای 70 درصد در اماکن متبرکه مدینه + فیلم حضور جانبازان بالای 70 درصد در اماکن متبرکه مدینه + فیلم

حضور جانبازان بالای 70 درصد در اماکن متبرکه مدینه + فیلم

جانبازان بالای 70 درصد که در مدینه منوره بسر میبرند در برنامه زیارت دوره از اماکن متبرکه در شهر پیامبر دیدن کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، زائران ایرانی بیت الله الحرام پس از گذشته چند روز از اقامتشان در مدینه منور و زیارت پیامبر اکرم (ص) و ائمه بقیع (ع) و کسب فیوضات معنوی به زیارت اماکن متبرکه این شهر می‌روند.


این اماکن که به زیارت دوره معروف است شامل مساجد قبا، ذوقبلتین و سبعه بوده و همچنین مناطق جنگ احد و خندق از غزوات پیامبر اکرم می‌شود.


کاروان جانبازان بالای 70 درصد روز گذشته عازم زیارت دوره شدند تا از نزدیک با این مناطق و مساجد آشنا و از زیارت آن بهره مند شوند.


براین اساس، منطقه جنگ احد، محل قبر حمزه عموی پیامبر و یارانش است. مسجد ذوقبلتین روایتی است از تغییر قبله مسلمین در یک روز از بیت المقدس به سمت کعبه. مسجد قبا اولین نماز جمعه در آن برگزار شد و خواندن دو رکعت نماز برابر با ثواب یک حج عمره را دارد. همچنین در شمال غربی مدینه و در دامنه کوه سلع هفت مسجد را که در نزدیک هم قرار دارند مساجد سبعه گویند. جنگ خندق و مسجد سلمان فارسی نیز مربوط به فتوحات و غزوات پیامبر است.



 




نظرات کاربران