دعای جانبازان در مدینه چه بود؟ + عکس و کلیپ دعای جانبازان در مدینه چه بود؟ + عکس و کلیپ دعای جانبازان در مدینه چه بود؟ + عکس و کلیپ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دعای جانبازان در مدینه چه بود؟ + عکس و کلیپ دعای جانبازان در مدینه چه بود؟ + عکس و کلیپ دعای جانبازان در مدینه چه بود؟ + عکس و کلیپ دعای جانبازان در مدینه چه بود؟ + عکس و کلیپ دعای جانبازان در مدینه چه بود؟ + عکس و کلیپ

دعای جانبازان در مدینه چه بود؟ + عکس و کلیپ

طلایه داران دفاع مقدس که با دلی بی قرار در سرزمین وحی بسر میبرند در همه حال یک دعا را در زیر لب زمزمه می کنند "اللهم عجل لولیک الفرج".

با دلی بی قرار و قلبی پرتپش وارد سرزمین وحی و نزول قرآن شده اند. وارد شهری که آن را شهر قرآن، شهر گل‌های پرپر می نامند. در بدو ورود به محوطه مسجدالنبی اولین چیزی که چشمان عاشقان جانباز را به سوی خود می کشاند، گنبد خضرا است. آتشی که در جان طلایه داران دفاع مقدس  شعله‌ور شده جز با افسون زیارت پیامبر اکرم (ص) و ائمه مظلوم بقیع (علیهم السلام) و دل دادن به زهرای اطهر فرو نمی‌نشیند.


خداوند وعده داده است دعای ضیوف الرحمان را مستجاب کند. همه نزدیکان و دوستان‌شان وقتی فهمیدند که این یادگارهای دفاع مقدس امسال به حج مشرف می‌شوند التماس دعا گفتند. اما یک دعا داریم که از همه بالاتر است و آن دعا برای تعجیل در فرج ظهور است و گویی جانبازان این دعا را به طور ویژه‌ای در نظر دارند. "اللهم عجل لولیک الفرج"



 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران