13500مورد مراجعه به درمانگا‌ه‌های مدینه 13500مورد مراجعه به درمانگا‌ه‌های مدینه 13500مورد مراجعه به درمانگا‌ه‌های مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
13500مورد مراجعه به درمانگا‌ه‌های مدینه 13500مورد مراجعه به درمانگا‌ه‌های مدینه 13500مورد مراجعه به درمانگا‌ه‌های مدینه 13500مورد مراجعه به درمانگا‌ه‌های مدینه 13500مورد مراجعه به درمانگا‌ه‌های مدینه

13500مورد مراجعه به درمانگا‌ه‌های مدینه

عملکرد درمانگاه‌های مدینه نشان می دهد تاکنون 13500 مورد مراجعه به این مراکز درمانی ثبت شده است.

گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از اطلاعیه مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه حاکیست:  تا صبح امروز (یکشنبه) 216 نفر در درمانگاه تخصصی و 481 نفر نیز ویزیت عمومی شدند. 


بر پایه این گزارش، از نیمه تیرماه تاکنون 75 زائر برای دریافت خدمات به مراکز درمانی کشور میزبان در مدینه منوره اعزام شدند که 73 نفر آنها تاکنون به کاروان های خود بازگشتند و دو نفر تحت مداوا قرار دارند و بیماری آنها تحت کنترل است.


طبق این گزارش، در سه درمانگاه ایرانی در مدینه هچنین خدمات پانسمان، تزریقات، سرم تراپی و نوار قلب به زائران ارائه می شود و بیماران می توانند از داروخانه های این مراکز داروی مورد نیاز خود را دریافت کنند.


گفتنی است هم اکنون در سه درمانگاه در هتل‌های راما، الجاد المدینه و ریاض المهاجرین به صورت شبانه روزی و یک مطب در هتل بهاء الدین به مدت 16 ساعت خدمات درمانی به زائران ارائه می شود.


دکتر حجت الله روستا همچنین به خبرنگار ستاد خبری حج گفت: برای نظارت بر دو آشپزخانه طبخ غذا و وضعیت بهداشتی هتل هایی که زائران ایرانی در مدینه اسکان دارند هر هفته کارشناس متخصص اعزام و نواقص رفع می شود.   


وی افزود: روند ارائه خدمات درمانی به زائران عادی است و مشکل خاصی در مدینه گزارش نشده است.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران