دفتر شورای افتای اهل سنت ایران در مکه مکرمه راه اندازی شد دفتر شورای افتای اهل سنت ایران در مکه مکرمه راه اندازی شد دفتر شورای افتای اهل سنت ایران در مکه مکرمه راه اندازی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دفتر شورای افتای اهل سنت ایران در مکه مکرمه راه اندازی شد دفتر شورای افتای اهل سنت ایران در مکه مکرمه راه اندازی شد دفتر شورای افتای اهل سنت ایران در مکه مکرمه راه اندازی شد دفتر شورای افتای اهل سنت ایران در مکه مکرمه راه اندازی شد دفتر شورای افتای اهل سنت ایران در مکه مکرمه راه اندازی شد

دفتر شورای افتای اهل سنت ایران در مکه مکرمه راه اندازی شد

شورای افتاء اهل سنت وابسته به بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه مستقر شد و فعالیت خود را از امروز دوشنبه در این شهر آغاز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مدیریت اهل سنت بعثه اعلام کرد: اعضای این شورا در دو نوبت صبح و عصر به سوالات فقهی و مناسک حج زائرین و روحانیون کاروانهای اهل تسنن پاسخ می دهند.


بر پایه این گزارش مولوی «اسحاق مدنی» رییس شورای افتاء و مولوی «موحدی»، شیخ «عبدالرحیم خطیبی قشمی» و ماموستا «فائق رستمی» اعضای این شورا معرفی شده اند.


دفتر شورای افتاء در هتل ویولت شهر مکه مکرمه قرار دارد و شماره تلفن آن 0125350425 اعلام شده است.


حجت الاسلام والمسلمین هادی اکبری مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج گفت که احکام مناسک حج فراوان و پیچیده است و حتما باید علمای برجسته در آن حضور داشته و موضوعات و سوالات را بررسی کنند.


وی افزود: شورای افتاء کشور مرکب از علمای طراز اول همین وظیفه را بر عهده دارد و هر ساله 4 نفر را برای پاسخگویی به مسایل و احکام زائران اهل سنت به سرزمین وحی اعزام می کند.


آقای اکبری خاطرنشان کرد که زائران می توانند سوالات خود را از طریق روحانیون کاروان و یا تلفن با اعضای شورای افتاء در مکه مکرمه مطرح کنند.




نظرات کاربران